МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Сүүлийн 3 жилд зааж буй хичээлүүд. Хичээлийн товч агуулга, зорилгыг хуучирсан эсвэл шинэчлэгдээгүй хувилбараар үзүүлж байж болзошгүй.
Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Бус, Гт
Индекс: GEOG100
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Нийгмийн газарзүй нь хүн, байгалийн (газар нутаг, нутаг дэвсгэр) хоорондох динамик харилцаа холбоо, цогц байдлыг судалдаг. Өнөөгийн даяаршилын үйл явц нь дэлхийн байгаль орчин, улс төр, эдийн засаг, соёлын хүрээн дэх нийтлэг үйл явц юм. Хэдийгээр хүмүүс дэлхий өнцөг булан бүрт өөрийн онцлог хэв шинжийг агуулан амьдардаг боловч тэдгээрт байгалийн нөөц харилцан адилгүй хуваарилагдсан байдаг. Энэхүү хичээлийг сонгосноор дэлхийн өөр өөр газарт амьдарч буй хүмүүсийн нийгмийн харилцаан дах орон зай цаг хугацааны харилцан үйлчлэл, хамаарлын цогцолбор байдлыг ойлгож таньж мэдэх боломжтой. Үүний тулд газарзүйн шинжлэх ухааны суурь ойлголтуудыг мэдлэгийн үндэс сууриа болгон авна.

Зорилго

Газарзүйн шинжлэх ухааны суурь мэдлэг болох хүн, байгаль нийгмийн хоорондын харилцан үйлчлэлийг ерөнхий онолын хүрээнд таньж мэдэхийн тулд орон зайн өгөгдөл, загварчлалын тухай ерөнхий мэдлэг олж авах тэдгээрийг ашиглах чадварыг олгох зорилготой. Уг хичээлээр тодорхой орон зайн хүрээнд явагдах юмс үзэгдэлийн мөн чанар харилцаа холбоо үр дагаварыг ойлгож тайлах, орон зай цаг хугацааны янз бүрийн хүрээн дэх үйл явцыг танин мэдэх, нутаг дэвсгэрийн хоорондох харилцааны өөрчлөлтөнд дүн шинжилгээ хийж сэтгэн бодох шүүмжлэлтэй хандах бүтээлч сэтгэлгээг олгоно.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Бус, Гт
Индекс: GEED314
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Зорилго

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Бус, Гт
Индекс: GEED311
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Үнэлгээ, явцын болон эцсийн үнэлгээ, өөрийн үнэлгээ, Газарзүйн боловсролын үнэлгээ, item response theory, сургалтын хөтөлбөрийн үнэлгээ, нэгжийн үнэлгээ, ээлжит хичээлийн үнэлгээ, үнэлгээний шалгуур, үнэлгээний стандарт, Элсэлтийн ерөнхий шалгалт, Чанарын үнэлгээ, Улсын шалгалт, даалгавар, олон сонголтот даалгавар, задгай даалгавар, блюпринт зэрэг ойлголтуудыг олгоно.

Зорилго

Энэ хичээлийн зорилго нь газарзүйн сургалтын хөтөлбөрийн хүрээнд үнэлгээний онол, практикт суралцаж, багшийн үйл ажиллагаандаа тусгахад оршино. Газарзүйн боловсролын үнэлгээний онолын мэдлэг ба дадлага ажлуудад үндэслэн сургалтын ерөнхий хөтөлбөрөөс ээлжит хичээлийн үнэлгээ хүртэл зохиох, эксперт хийх, шалгах, үнэлэх чадвартай болно. Лекц нь сургалтын хөтөлбөрийн чиг хандлага ба боловсролын орчин үеийн бодлогын өөрчлөлтийн дагуу оюутны үйл ажиллагааг дэмжиж, оролцоог эрхэмлэнэ.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Бус, Гт
Индекс: GEED300
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Газарзүйн боловсролын хөгжлийн чиг хандлагыг өнөө үеийн боловсролын онол арга зүйтэй уялдуулан дэвшилтэт технологи, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд тулгуурлана. Байгалийн ухааны судалгааны арга барилд үндэслэсэн онолын болон практикийн ач холбогдол бүхий жишээ баримтыг сонгон авч боловсролын судлаач болоход дэмжлэг үзүүлсэн буюу онолын цаг уур хичээлээр агаар мандалд үйлчлдэг үндсэн хүчнүүд; статик агаар мандлын бүтэц; масс, термодинамикийн энерги, хөдөлгөөний хадгалагдах хуулиудын цаг уур дахь хэлбэрүүд, тэдгээрийг хувиргахад ашиглагдах хуваарийн анализ ба дифференциал анализын тухай; координатын системүүд; циркуляци ба хуйлрал; агаар мандлын хэлбэлзлүүд; орчил урсгал ба тоон загварчлалын үндсийг судална.

Зорилго

Энэ хичээлийн зорилго нь хүний танин мэдэх үйл ажиллагаа болох “суралцахуй”-г судалдаг ухааны онол аргазүйг газарзүйн сургалтад биежүүлж судална. Хичээлийн зорилго нь оюутнууд газарзүйн шинжлэх ухаан болон газарзүйн багш боловсролд суралцахын тулд суралцахуйн үндсэн процессуудыг тайлбарладаг сурган хүмүүжүүлэх ухаан, сэтгэл судлалыг судалсны үндсэн дээр газарзүйн боловсролыг бүх шатны сургуульд олгож ирсэн түүхэн онцлог онол арга зүйтэй танилцана





Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар