МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Сүүлийн 3 жилд зааж буй хичээлүүд. Хичээлийн товч агуулга, зорилгыг хуучирсан эсвэл шинэчлэгдээгүй хувилбараар үзүүлж байж болзошгүй.
Харьяалах тэнхим: МУИС, Мтэс, Хмт
Индекс: APMA405
Багц цаг: 3

Товч агуулга

динамик програмчлал, оновчлолын зарчим, Беллманы функционал тэгшитгэл, олон зорилготой оновчлол, стохастик динамик програмчлал, шатлан шинжлэх процесс, матрицан тоглоом, статистик тоглоом, бүхэл тоон програмчлалын бодлого, салаа мөчрийн арга, аялагчийн бодлого, эвристик арга, сүлжээний оновчлол, хамгийн богино замын бодлого, хамгийн бага үүсгэгч мод, хамгийн их урсгалын бодлого, хамгийн бага зардалтай урсгалын бодлого, эгзэгтэй замын арга, төслийн үнэлгээ болон хяналтын техник

Зорилго

Энэхүү хичээл нь оюутанд амьдрал практикт өргөн тааралдах янз бүрийн оновчлол хийх шаардлагатай процессуудын хялбар математик загварыг томъёолж, түүндээ таарсан аналитик болон тооцон бодох аргыг сонгон шийдэж сурах арга техникийг эзэмшүүлэх зорилготой.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Мтэс, Хмт
Индекс: APMA712
Багц цаг: 2
Харьяалах тэнхим: МУИС, Мтэс, Хмт
Индекс: MATH101
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Олонлог, түүн дээр хийх үйлдлүүд, функц, тоон дараалал ба дарааллын хязгаар, функцийн хязгаар ба тасралтгүй чанар, функцийн уламжлал ба дифференциал,тэдгээрийн хэрэглээ, дифференциал тооллын үндсэн теоремууд, функцийн экстремум,функцийн асимптот, функцийг шинжилж графикийг байгуулах, эх функц, тодорхой биш интеграл ба түүний чанарууд, төрөл бүрийн тодорхой биш интегралыг бодох аргууд, тодорхой интегралын тодорхойлолт, тодорхой интегралыг бодох Ньютон-Лейбницийн томъёо, тодорхой интегралын хэрэглээ, тодорхой интегралыг ойролцоогоор бодох, тоон цуваа, математикийн бусад салбар дахь хэрэглээ

Зорилго

Энэхүү хичээл нь инженер, эдийн засаг болон хэрэглээний шинжлэх ухааны салбарт суралцаж амжилт гаргахад шаардагдах математикийн суурь мэдлэгийн үндсийг тавих, математик сэтгэлгээг хөгжүүлэх зорилготой. Хичээлээр ерөнхий боловсролын сургуульд товч, томъёогоор голдуу үздэг нэг хувьсагчийн функцийн дифференциал болон интеграл тооллын элемент, ойлголтуудыг илүү дэлгэрүүлж өргөтгөн, хоорондын уялдаа холбоог илүү тодруулж, онолын тодорхой түвшинд нарийвчилсан байдлаар, практикийн хэрэглээний олон жишээний хамтаар үзэх болно.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Мтэс, Хмт
Индекс: APMA813
Багц цаг: 2




Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар