МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Сүүлийн 3 жилд зааж буй хичээлүүд. Хичээлийн товч агуулга, зорилгыг хуучирсан эсвэл шинэчлэгдээгүй хувилбараар үзүүлж байж болзошгүй.
Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Сст
Индекс: PSYC216
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Хичээлийн хүрээнд тестийг хэрэглэх үндсэн зарчимууд, сэтгэл судлаачийн ёс зүйн зарчим, тестийн норм болон найдварт, тохироц чанартай танилцана. Оюун ухааны, бие хүний, авьяас чадварын ба сонирхол, амжилтын зэрэг тестийг сонгож хэрэглэх, түүнд боловс

Зорилго

Сэтгэц оношилгооны аргуудыг хэрэглэх, үр дүнг тайлбарлах, үр дүнд тулгуурлан дүгнэлт бичих мэдлэг, чадвар эзэмшүүлэхэд тус хичээлийн зорилго оршино.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Сст
Индекс: PSYC100
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Сэтгэл судлалын шинжлэх ухааны үүсэл хөгжил, судлах зүйл болон сэтгэл судлалын судалгааны зарчим, судалгааны аргууд, зан үйлийн биологийн үндэс, сэтгэц ухамсар, ухамсарын бусад хэлбэр, танин мэдэх үйл явц, бие хүний онцлогууд болох темперамент, зан төлөв болон бие хүний онол, үзэл баримтлалтай танилцаж, судална. Мөн хүний хөгжил, оюун ухаан, сэтгэлийн хөдөлгөөн, стресс, нийгмийн зан үйл, хэвийн бус зан үйл зэрэг асуудлыг судална.

Зорилго

1. Бие хүний онцлог, танин мэдэх үйл явц, оюун ухаан, харилцаа, хүний хөгжлийн талаар мэдлэгтэй болох 2. Сэтгэл судлалын шинжлэх ухааны онолын мэдлэгийг амьдрал дээрх үйл явц, үзэгдэлтэй холбож сурах, сэтгэл судлалын мэдлэгээ амьдралд хэрэглэж сурах 3. Оюутнуудад шинжлэх ухаанч, бүтээлч, эрэл хайгуулч хандлагыг төлөвшүүлэх

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Сст
Индекс: PSYC204
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Энэ хичээлээр сэтгэл судлалын шинжлэх ухааны судалгаа зорилго, судалгааны явцад мөрдөх ёс зүй, судалгаа хийх үе шат, эрдэм шинжилгээний ажил бичих заавар, эх сурвалжийг ашиглах, онолтой судалгааг уялдуулах, судалгааны таамаглал дэвшүүлэн шалгах, хувьсагчуудаа тодорхойлох, түүврээ сонгох, түүврээ тооцох, тоон (асуулга, тест, туршилт) ба чанарын (ажиглалт, ярилцлага, кейс, агуулгын шинжилгээ) судалгааны аргуудыг танилцуулна.

Зорилго

Энэхүү хичээлээр сэтгэл судлалын судалгааны аргуудыг ашиглах, судалгааны дизайныг зөв төлөвлөх, судалгааны ёс зүйн зарчмыг баримтлах, эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажлыг бичиж танилцуулах мэдлэг, чадвартай болгоход хичээлийн зорилго, ач холбогдол оршино.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Сст
Индекс: PSYC223
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Сэтгэл зүйн зөвлөгөөний судлагдахуун нь сэтгэл зүйн зөвлөгөөний үндэс, сэтгэл зүйн зөвлөгөөний онол арга зүй, сэтгэл зүйн зөвлөгөөн дэхь орчин цагийн асуудлууд, сэтгэл зүйн гэмтэл траума ба хямрал, сэтгэл зүйн зөвлөгөөний үндсэн техник, сэтгэл зүйн зөвлөгөөний ёс зүй ба зөвлөхийн үүрэг, үйлчлүүлэгч төвт сэтгэл зүйн зөвлөгөө, экзистенциал сэтгэл зүйн зөвлөгөө, зан үйлийн сэтгэл зүйн зөвлөгөө, танин мэдэхүйн сэтгэл зүйн зөвлөгөө, психоаналитик сэтгэл зүйн зөвлөгөө, танин мэдэхүйн бүлгийн сэтгэл зүйн зөвлөгөө, гэр бүлийн сэтгэл зүйн зөвлөгөө, бага болон өсвөр насны хүүхдийн сэтгэл зүйн зөвлөгөө, донтолтын сэтгэл зүйн зөвлөгөө зэргийг авч үзнэ.

Зорилго

Сэтгэл зүйн хувьд асуудалтай тулгарсан хувь хүн, хүүхэд, гэр бүлийн хүмүүст эерэгээр нөлөөлөх, асуудлаа шийдвэрлэхэд туслах, зөв шийдвэр гаргахад чиглүүлэх, амьдралын зөв дадал зуршилтай болоход сэтгэл зүйн зөвлөгөөний арга техник, зарчмуудыг оновчтой хэрэглэх ур чадварт суралцах нь хичээлийн гол зорилго юм. Мөн сэтгэл зүйн зөвлөгөөний арга техникийг танин мэдсэнээр онолын мэдлэгээ хэрхэн ашиглах талаар олон талын мэдлэгийг өөртөө бий болгоно. Хичээл нь дараах асуудлуудыг шийдвэрлэхэд чиглэнэ. Үүнд: 1. Хувь хүний болон гэр бүлийн асуудлаа хэрхэн шийдвэрлэх, зөв оновчтой арга замыг олоход хэрхэн туслах вэ? 2. Хувь хүний асуудалд сэтгэл зүйн зөвлөгөө хэрхэн нөлөөлөх вэ? 3. Хувь хүний асуудлыг зан үйлийн аргаар хэрхэн өөрчлөх вэ? 4. Сэтгэл зүйн зөвлөгөөнд хэрхэн сэтгэл судлалын судалгааны арга, оношилгоо, туршилтыг хэрэглэх вэ? 5. Сэтгэцийн эмгэг болон сэтгэл зүйн төрөл бүрийн өвчнүүдийг хэрхэн оношлох вэ? 6. Психоаналитик, гештальт, хүмүүнлэг сэтгэл судлалын аргуудаар хэрхэн хэрхэн сэтгэл зүйн зөвлөгөөг явуулах вэ?

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Сст
Индекс: PSYC233
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Психотерапийн орчин үеийн чиг хандлага, зөвлөх мэргэжилтэнд тавигдах шаардлага, сэтгэл заслын ёс зүйн зарчим, Психоаналтик, Бодьгаль-сэтгэл зүйн, Оршихуйн, Хүн төвт, Гештальт, Зан үйлийн, Когнитив, Бодит байдлын, Феминист, Постмодерн, Гэр бүлийн тогтолцооны сэтгэл заслын онолын үндэслэлийг ойлгож, зөвлөгөө, засалд хэрэглэх мэдлэг олгоно.

Зорилго

Психотерапийн суурь болсон онолын үзэл баримтлалууд, тэдгээрийн зарчим, үйл явцын талаарх мэдлэг эзэмшүүлж, кейсийг эдгээр онолын үүднээс тайлбарлах чадвар, дадал төлөвшүүлэх, сэтгэл заслын үндсэн техникийг хэрэглэх чадвартай болгоход тус хичээлийн зорилго оршино.





Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар