МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Мэдээллийг профессор, багш, ажилтан МУИС-ийн мэдээллийн санд бүртгүүлснээр танд харуулж байна. Мэдээлэл дутуу, буруу тохиолдолд бид хариуцлага хүлээхгүй.
Зохиогч(ид): Г.Цэрэндаваа, Д.Мягмарсүрэн
"Some tools for activating students in English language classroom", Language Teaching and Learning, Монгол, 2024-12-20, vol. 4, pp. 0

Хураангуй

This paper comes out of concerns about teaching Academic English to Mongolian university students who have learned English for ages. The most important component of pedagogical technology is always the position of the student in the learning process. All innovative technologies involve the activation of the student, the maximum removal of him from the state of passive knowledge acquisition. In the class, there are obviously students with different levels of motivation to study and communicate. Psychologists unequivocally state: if motivation is not controlled, it may regress, decrease its level, motives will lose their effectiveness. Therefore, this article describes some practical techniques to help students to better “activate” and motivate in the English language classroom. Activating techniques focus on the students in the classroom, on keeping them involved, on having them doing and producing rather than passively receiving information. Through the strategies, students interact more, construct solutions together, and have the tools to draw on to not only receive an education but to participate in and contribute to that education. Lastly, this paper provides the result of students’ feeling survey of the activating tools.

Зохиогч(ид): Г.Цэрэндаваа, Д.Мягмарсүрэн
"АНГЛИ ХЭЛНИЙ БИЧГИЙН АЛДААГ БАГАСГАХ АСУУДАЛД", Гадаад хэлний сургалтын агуулга, арга зүй XIII, 2024-5-11, vol. 13, pp.

Хураангуй

Learning a foreign language is a lifelong process and it is often challenging experience for L2 learners. Studying students’ errors has immediate practical application for language teachers. In this view, errors tell teachers something about the effectiveness of their teaching. According to this study Mongolian students face grammatical, mechanical and usage errors in their writings. Grammatical errors are dominated because of interference of languages. This study was conducted on 30 students, and 90 writing works. We consider this study a preliminary one that just gives an idea of sources of errors.

Зохиогч(ид): Г.Цэрэндаваа, Б.Отгонсүрэн
"BRAINSTORMING AS A USEFUL TECHNIQUE IN ENGLISH LANGUAGE CLASSROOMS" Боловсрол судлал, vol. 24, no. 598, pp. 00-00, 2024-5-1

https://www.num.edu.mn/

Хураангуй

Дэлхий дахинд нийгмийн хөгжил дэвшил, мэдээлэл технологийн хурдацтай хөгжил, мэдээлэл олж авах боломж, суралцагчдын гадаад хэл сурах зорилго, эрэлт хэрэгцээ зэргээс үүдэн сургалтын технологийг шинэчлэх, шинэлэг, бүтээлч аргуудыг судлах, онол аргазүйг боловсруулах, сургалтанд хэрэглэх, турших шаардлага тулгарсаар байна. Оюуны довтолгоо нь шийдвэр гаргах, асуудал шийдвэрлэх, багаар ажиллах үйл явцад хэрэглэгддэг суралцагч төвтэй хандлагын хамгийн ашигтай арга техникүүдийн нэг гэж тооцогдож байна. Уг судалгааны ажил нь оюуны довтолгоо, түүнийг англи хэлний сургалтад ашиглах зарим асуудалд анхаарлаа хандуулсан. Энэ арга нь нийт суралцагчдыг хамарсан бусад үйл ажиллагаатай ижил үр дүнтэй байдаг бөгөөд хяналттай үйл ажиллагаанаас илүү чөлөөтэй, бүтээлчээр сэтгэхэд суралцагчдад тусалдаг. Энэхүү өгүүлэлд зохиогчдын хийсэн судалгаа, ажиглалтын зарим үр дүнг тайлбарласан болно.

Зохиогч(ид): Г.Цэрэндаваа
"Teaching academic writing-essay conclusions", ХЭЛ, СОЁЛ, ТАНИН МЭДЭХҮЙ - VI ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ХУРЛЫН, 2023-5-5, vol. ., pp. 21-25

Хураангуй

Англи хэлний ач холбогдол, хэрэгцээ өсөн нэмэгдэж байгаа өнөө үед англи хэлийг академик түвшинд эзэмших нь суралцагсдын хувьд нарийн төвөгтэй төдийгүй багш нараас мэргэжлийн өндөр мэдлэг, заах арга зүй шаарддаг асуудал юм. Энэхүү судалгаанд ахисан түвшний академик англи хэл судалж буй 30 оюутан оролцсон ба уг судалгаа нь академик бичвэр, ялангуяа эссэний аль хэсгийг бичих нь хэцүү даалгавар болохийг илрүүлэн гаргаж ирэх болон ялангуяа эссэний дүгнэлт цогцолбор заах багш нарын арга зүйг сайжруулахад чиглэгдэн хийгдсэн болно. Академик эссэний чухал бүрэлдэхүүн хэсэг болсон төгсгөлийн цогцолборыг хэрхэн үр дүнтэй бичсэнээс тухайн бичвэрийн үнэлгээ ихээхэн хамаарна.





Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар