Бидний тухай
Багш ажилтан
Орчин үед бизнесийн амжилт нь үнэнч хэрэглэгч, сэтгэл ханамжтай үйлчлүүлэгчидтэй хамааралтай асуудал болсон нь маргаангүй юм. Бизнесийн байгууллагын борлуулалт эсвэл хэрэглэгчийн худалдан авалын мэдээлэлд үндэслэн хувь хүний худалдан авалтын зан төлвийг тодорхойлох, тэднийг сегментчилэх, тэдэнтэй урт хугацааны харилцааг бий болгох нь хэрэглэгчтэй харилцах удирдлагын стратеги бодлогыг тодорхойлох, хэрэгжүүлэхэд нэн чухал юм. Хэрэглэгчтэй харилцах харилцааны оновчтой бодлого, түүний амжилттай хэрэгжилт нь компаний хэрэглэгчийг урт хугацаанд тогтоон барих, байгууллагын үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх боломжийг олгоно. Энэхүү судалгааны өгүүлэлд компаний борлуулалтын ажил гүйлгээнд өгөгдөл олборлолтын RFM шинжилгээний аргыг “R” програм дээр хэрэглэж хэрэглэгчдийг тодорхойлж ангилах, улмаар судалгааны үр дүнг шийдвэр гаргахад хэрхэн ашиглах боломжийн талаар судлахыг зорьсон.
In today's digital era, most businesses occur in geographical locations and their use of geographical information systems (GIS) and advanced technology become crucial for their business growth. Consequently, creation and use of geospatial data has been rapidly growing with increasing number of satellites that enable communication, earth monitoring, and web-enabled sensor networks. Many industries including oil, minerals, agriculture commodities, and banking are using substantially geospatial data in their businesses.