МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Сүүлийн 3 жилд зааж буй хичээлүүд. Хичээлийн товч агуулга, зорилгыг хуучирсан эсвэл шинэчлэгдээгүй хувилбараар үзүүлж байж болзошгүй.
Харьяалах тэнхим: МУИС, Хс,ММзТ
Индекс: MAED405
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Зорилго

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Бус, Мт
Индекс: MAED405
Багц цаг: 3

Товч агуулга

1. Мультимедиа суралцахуйн танин мэдэхүйн онол, танин мэдэхүйн бүрэлдэхүүн хэсгүүд, мультимедиа танин мэдэх явц, Танин мэдэх хос суваг, хязгаарлагдмал хүчин чадал, идэвхтэй боловсруулалт хийх аксиомууд. Холбоо хамааралгүй боловсруулалтыг багасгах техник аргачлал,:үр ашигтай боловсруулалт хийх техник аргачлал, боловсруулалтыг дэмжих аргачлал, боловсруулалтыг дэмжих судалгааны аргачлал, бүхий 12 зарчим. Зарчмуудыг хэрэглэх захын нөхцлүүдийг тодорхойлсон жишээнүүд. 2. ГеоГебра програм дээр Интерактив үзүүлэн бэлтгэж, tube.goegoebra.org дээр байршуулах, 3. Оффлайн орчинд ажиллах боломжтой хичээлийн хуудсуудыг бэлтгэх жишээг ExeLearning програмаар дамжуулан харуулна, 4. Онлайн талбар дээр сургалт зохион байгуулж удирдах, агуулгыг бэлтгэх, суралцагчдын оролцоог хэмжих дүгнэх, идэвхтэй оролцоонд татан оролцуулах боломжуудыг танилцуулж хэрэгжүүлж туршина.

Зорилго

Оюутнуудад офлайн, онлайн, танхимын сургалтыг зохион байгуулахад шаардагдах цахим хэрэглэгдэхүүнүүдийг бүтээлгэж сургана.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Мтэс, Схмт
Индекс: MATH101
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Олонлог, түүн дээр хийх үйлдлүүд, функц, тоон дараалал ба дарааллын хязгаар, функцийн хязгаар ба тасралтгүй чанар, функцийн уламжлал ба дифференциал,тэдгээрийн хэрэглээ, дифференциал тооллын үндсэн теоремууд, функцийн экстремум,функцийн асимптот, функцийг шинжилж графикийг байгуулах, эх функц, тодорхой биш интеграл ба түүний чанарууд, төрөл бүрийн тодорхой биш интегралыг бодох аргууд, тодорхой интегралын тодорхойлолт, тодорхой интегралыг бодох Ньютон-Лейбницийн томъёо, тодорхой интегралын хэрэглээ, тодорхой интегралыг ойролцоогоор бодох, тоон цуваа, математикийн бусад салбар дахь хэрэглээ

Зорилго

Энэхүү хичээл нь инженер, эдийн засаг болон хэрэглээний шинжлэх ухааны салбарт суралцаж амжилт гаргахад шаардагдах математикийн суурь мэдлэгийн үндсийг тавих, математик сэтгэлгээг хөгжүүлэх зорилготой. Хичээлээр ерөнхий боловсролын сургуульд товч, томъёогоор голдуу үздэг нэг хувьсагчийн функцийн дифференциал болон интеграл тооллын элемент, ойлголтуудыг илүү дэлгэрүүлж өргөтгөн, хоорондын уялдаа холбоог илүү тодруулж, онолын тодорхой түвшинд нарийвчилсан байдлаар, практикийн хэрэглээний олон жишээний хамтаар үзэх болно.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Бус, Мт
Индекс: MAED601
Багц цаг: 3

Зорилго

Математикийн сургалтын явцын болон эцсийн үнэлгээ явуулах арга зүйг эзэмших

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Бус, Мт
Индекс: MAED407
Багц цаг: 3




Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар