Бидний тухай
Багш ажилтан
Уг хичээлд нийгмийн хөгжил- боловсролын шинэчлэл- киррикюлимийн хөгжил- багш мэргэжилтний ур чадварын өөрчлөлт гэсэн уяалдаа холбоонд физикийн хичээл гэсэн ухагдахууны агуулгыг хөндөж физикийн хичээлийн хэрэгцээ шаардлага, зорилго, зорилт, агуулга, арга зүй, хэрэглэгдэхүүн, үнэлгээг орчин цагийн байгалийн ухаан, тухайлбал физик дидактикийн онолын үндэстэй танилцана. Физик дидактик-1 хичээлийн агуулга нь физикийн багшийн ангид орох мэргэжлийн бусад хичээлүүд дээр нарийвчлагдан гүнзгийрэх болно.
Их сургуулиар бэлтгэгдэж байгаа багш мэргэжилтний мэргэжлийн гол хичээл нь “Мэргэжлийн дидактик”-ийн хичээл байдаг. Физик дидактик -1 хичээлийн зорилго нь физик дидактикийн орчин цагийн онолын үндэстэй танилцаж улмаар сургуулийн бодит амьдралд физикийн хичээлийг явуулах практик үйл ажиллагаанд суурь болох шинжлэх ухааны үндэслэлтэй баримжааг оюутнуудад олгоход оршино. Физикийн дидактикт физикийг сурах болон багшлах үйл ажиллагааг физик, сурган, суралцахуйн сэтгэл судлал зэрэг олон шинжлэх ухааны зааг дээр авч үздэг. Дунд сургуульд заагддаг физикийн хичээл нь ерөнхий боловсрол олгох сургалтын нэг салшгүй хэсэг учир энэ асуудлыг монголын бага, дунд боловсролын шинэчлэл, улмаар дэлхий түвшинд явагдаж буй бүх нийтийн суурь боловсролын шинэчлэл, сургалтын чанарын асуудалтай холбон авч үзнэ.
НҮБ-ын Тогтвортой хөгжлийн зорилтуудын хүрээнд их дээд сургуулиуд бүх суралцагчдад тогтвортой хөгжил, тогтвортой хөгжлийн боловсролын талаар мэдлэг олгох үүрэгтэй. Уг хичээлд нийгмийн хөгжил - боловсролын шинэчлэл - киррикюлимийн хөгжил - багш мэргэжилтний ур чадварын өөрчлөлт - тогтвортой хөгжлийн боловсролын цогц чадамж гэсэн уяалдаа холбоонд байгалын ухааны хичээл, өнөөгийн нийгмийн тулгамдсан асуудал агуулгыг хөндөж хичээлийн хэрэгцээ шаардлага, зорилго, зорилт, агуулга, арга зүй, хэрэглэгдэхүүн, үнэлгээг боловсруулах, онолын үндэстэй танилцаж, багшлах дидактикийн чадварууд эзэмшинэ. Уур амьсгалын өөрчлөлтийн боловсролыг багтаасан тогтвортой хөгжлийн боловсролын үндсэн санаа, туршлагын танилцуулга Олон улсын өнөөгийн бодлого, хандлага сайн туршлагаас танилцаж, эдгээр асуудлыг хэлэлцэх боломжууд, мөн Сурсан мэдсэнээ боловсролын практикт хэрэгжүүлэх боломжыг олгоно.
НҮБ-ээс 2030 он хүртэл хэрэгжих“Sustainable Development Goals” 17 зорилгыг тодорхойлсон бөгөөд 4-р зорилго нь Тогтвортой Хөгжлийн Боловсролын зорилго юм. Энд боловсролын шинэ үзэл баримтлалын утга санаа тусгагдсан ба Тогтвортой хөгжлийн 17 зорилго биелэгдэх үндэс нь тогтвортой хөгжлийн боловсрол (4-р зорилго) болно гэж үзэж байна. Их сургуулиар бэлтгэгдэж байгаа багш мэргэжилтний мэргэжлийн цогц чадамжаас гадна тогтвортой хөгжлийн боловсролын цогц чадамжыг чухалчилж байна.. Тогтвортой хөгжлийн боловсрол хичээлийн зорилго нь тогтвортой хөгжлийн боловсролын орчин цагийн онолын үндэстэй танилцаж улмаар сургуулийн бодит амьдралд физик, байгалын ухааны хичээлийгудирдан явуулах практик үйл ажиллагаанд суурь болох шинжлэх ухааны үндэслэлтэй баримжааг оюутнуудад олгоход оршино. Байгалын ухааныг сурах болон багшлах үйл ажиллагааг байгалын ухааны хичээлүүдийн агуулга, сурган, суралцахуйн сэтгэл судлал, тогтвортой хөгжил зэрэг олон шинжлэх ухааны зааг дээр авч үзэх шаардлага тулгарч байна. Дунд сургуульд заагддаг хичээл нь ерөнхий боловсрол олгох сургалтын нэг салшгүй хэсэг учир тогтвортой хөгжлийн асуудлыг монголын бага, дунд, их дээд боловсролын шинэчлэл, улмаар дэлхий түвшинд явагдаж буй бүх нийтийн суурь боловсролын шинэчлэл, сургалтын чанарын асуудалтай холбон авч үзнэ.