Бидний тухай
Багш ажилтан
Францын эртний ёгт үлгэр, домог үлгэр, өгүүллэг зэрэг Францын түүх, уран зохиол, гүн ухааны чиглэлийн янз бүрийн агуулгатай олон бүтээлүүдээс түүвэрлэн авсан эртний франц, латин хэл дээрх бичвэрүүдтэй танилцан, тэдгээрийг хөнгөнөөс хүндрүү, богино бичвэрээс урт бичвэр рүү, энгийнээс гүнзгийрүүлэх аргаар уншиж орчуулна. Мөн бичвэрт хэрэглэгдэж буй үг хэллэгүүдийн эртний утга бүрийг мэдэж авахын зэрэгцээ эртний франц хэлний тархац, түүхэн замналыг судлан мэдэх болно.
• Эртний франц болон латин хэлээрх бичвэрүүдийг уншиж ойлгодог болох • Эртний франц хэлний хэлзүйн анхны мэдэгдэхүүнтэй болох • Франц хэлний үгийн сангаа эртний утгаар баяжуулах
Монголоор :Соёл хоорондын харилцааны онол, үүсэл, хөгжил Соёл хоорондын харилцааны онолд хэлний үүрэг Соёл хоорондын харилцааны онолд соёлын үүрэг Хэл, соёл, харилцаа Соёлын цочирдол СХХ –ны хэлбэрүүд: үгэн ба үгэн бус харилцаа Үндэсний зан төрх. Үндэсний зан төрхийг тодорхойлох эх сурвалж
Хүн, түүний хөгжил, зан үйл, танин мэдэх үйл ажиллагаа, амьдралыг удирддаг, түүний оршин тогтнох, ухаант хүн (homo sapiens) байх үндэс нь харилцаа юм. Тиймээс хүмүүс хоорондын харилцааг ойлгох, судлах бүхий л оролдлого чухал билээ. Танд санал болгож буй энэ õè÷ýýëèéã ¿çñýíýýð олон улс, оронтой нээлттэй харилцах болсон өнөө үед бүх түвшний харилцааны хэрэглүүр болдог хэл, энэхүү хэлэнд шингэсэн соёл, харилцааны хэлзүй, хэм хэмжээг “өөрийн төрөлх хэл, харилцааны хэлзүй, сэтгэлгээ - бусад хэл, харилцааны хэлзүй, сэтгэлгээ” гэсэн загвараар зэрэгцүүлэн судлах, улс хоорондын (гадаад улс оронтой харилцах бүхий л төрлийн харилцаа, гадаадад ажиллах, суралцах, амьдрах, гадаадын хөрөнгө оруулалтай байгууллага, олон улсын харилцааны чиглэлээр ажиллах) болон үндэстэн, ястан хоорондын (өөр өөр үндэстний хүүхдүүд суралцдаг сургууль, хүмүүс хамт ажилладаг албан газар), өөр өөр хүйс, насны ялгаа, нийгмийн янз бүрийн бүлэг, шат давхаргад болох бүхий л төрлийн харилцаанд өөрийгөө бэлдэх боломжтой.
Франц хэлний цагаан толгой заах, үсгийн дуудлага хэвшүүлэх. Авиа, авиалбар (эгшиг, гийгүүлэгч, хагас эгшиг) болон үе заах (бүтэц, өнгө); 12 эгшиг [i] [y] [u] [e] [ə] [ø] [o] [ɛ] [œ] [ɔ] [a] [ɑ]; хамаршсан эгшиг [ɔ̃] [ɑ̃] [ɛ̃] [œ̃], хагас эгшиг [j] [w] [ɥ], гийгүүлэгч авиа [c, p, b, m, f, t, d, s, l, r, n, g, h, q, v, z]; гийгүүлэгч авиан ангилал (уруулын, шүдний, түүшийн, тагнайн, нармайн); хамжих гийгүүлэгч [p, b, t, d]; шүргэх гийгүүлэгч [b, g, f, s, v]; [gn, gl+i, e, sc+i, e]; хажуугийн гийгүүлэгч [l]; чичрэх гийгүүлэгч [r]; хамжин шүргэх гийгүүлэгч [s, z].Хэмнэлийн бөлөг зааж, хэвшүүлэх (өргөлт, холбох ба залгах ёсон); Аялга хэвшүүлэх (хүүрнэх, асуух, захирах) гэсэн үндсэн 4 ангиллаар авиа, авиалбарын дуудлага, үсгийн нийлэмж, галиг болон хэлэхүйн урсгал дахь авиа ижилсэх, ондооших, гээгдэх зэргийг эх хэлнийхээ сууриар ялгаруулан үзнэ.
Парис аялгууг зөв дуудаж хэвшүүлэх; галигаар үгийг зөв дуудах мөн толь хэрэглэж сурах; авиазүйн онолын үндсэн ойлголтыг таниулснаар цаашид судлагааны ажил хийх сонирхол төрүүлэх.
Европын холбооны үүсэл бүтэц, зохион байгуулалт, зорилго, үйл ажиллагаа, хэтийн төлөв болон Европын холбооны эдийн засаг, нийгэм, улс төрийн бодлогод Герман, Итали, Испани, Польш, Орос, Франц, Чех улсын эзлэх байр суурь, гүйцэтгэх үүргийн талаар үзнэ.
Бүс нутгийн буюу Европын холбоо болон Герман, Итали, Испани, Польш, Орос, Франц, Чех улсын бодлого, хэтийн төлөвийн талаар цогц ойлголт өгөх.
Европын холбооны бүтэц, зохион байгуулалт, зорилго, үйл ажиллагаа, хэтийн төлөв болон Европын холбооны эдийн засаг, нийгэм, улс төрийн бодлогод Европын улсуудын эзлэх байр суурь, гүйцэтгэх үүргийн талаар үзнэ.
Европын холбоо болон итали улсын бодлого, хэтийн төлвийн талаар цогц ойлголт өгөх.