МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Мэдээллийг профессор, багш, ажилтан МУИС-ийн мэдээллийн санд бүртгүүлснээр танд харуулж байна. Мэдээлэл дутуу, буруу тохиолдолд бид хариуцлага хүлээхгүй.
Зохиогч(ид): Б.Бадамцэцэг
"МЭРГЭЖЛИЙН БУС АНГИЙН ОЮУТНЫ ЛЕКЦ СОНСОЖ, ТЭМДЭГЛЭЛ ХӨТЛӨХ ЧАДВАРЫГ САЙЖРУУЛАХ АСУУДАЛД " МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ БИЧИГ, vol. 13(545), pp. 79-85, 2021-3-20

http://erdenet.num.edu.mn/news/220

Хураангуй

Энэхүү өгүүлэл нь лекцийн тэмдэглэл зөв хөтлөж сурах нь оюутнуудын сонсох материалыг тогтоох, ойлгох, эргэн санах чадварыг нэмэгдүүлэхэд ихээхэн ач холбогдолтой, өгөөжтэй аргын нэг болохыг тодотгон харуулахад чиглэгдсэн болно. Тэмдэглэл хөтлөх нь академик лекц сонсох хамгийн чухал хэрэгслийн нэг гэж тооцогддог. Энэхүү судалгаагаар англи хэлний аман ярианы хичээлээр үзсэн лекцийн хичээлийг сонсох, эргэн санах, ойлгосноо ярих зэрэгт лекцийн тэмдэглэл зөв хөтөлж сурах нь хэрхэн нөлөөлж буйг судлахыг зорьсон болно. Судалгааг МУИС-ийн ахисан дунд түвшиний 93 оюутнаас бүрдсэн 4 бүлгийн дунд явуулсан бөгөөд сонсох даалгавар бүрийн дараа бичлэгийн тест авсан болно. Судалгааны үр дүнг танилцуулж байна.

Зохиогч(ид): Д.Энхбат, Б.Бадамцэцэг
"Сэтгэл судлалын нэр томьёо орчуулах уламжлал" Боловсрол судлал 22(531) 2019, vol. 20, no. 530, pp. 85-97, 2020-5-15

http://sas.num.edu.mn

Хураангуй

Сэтгэл судлалын нэр томьёо орчуулах уламжлалын аргад тулгуурлан хэлний хэрэглээнд шинээр орж буй нэр томьёо орчуулах асуудлыг хөндлөө.

Зохиогч(ид): О.Алтансүх, Г.Сэргэлэн, Б.Бадамцэцэг, Г.Бямбахүү, М.Одбаяр, Г.Нинжин, О.Мэндбаяр, Ч.Наранцэцэг, М.Цогтдулам, С.Мөнхнаран
"Газарзүйн мэдээллийн системийн үндэс - анхны хэвлэл", 2011-1-1




Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар