Бидний тухай
Багш ажилтан
Хүүхдийн сэтгэл судлалын үүсэл хөгжил, судалгааны аргууд, хөгжлийн талаарх үндсэн ойлголт, хөгжлийг тайлбарласан зарим онолууд, хүүхдийн хөгжилд удамшлын нөлөө, үр хөврөл ба ургийн хөгжил, жирэмсэн эхийн сэтгэл зүй хүүхдийн хөгжилд нөлөөлөх байдал, төрөлт, нярай үе, балчир нас, бага нас, сургуулийн бага анги, өсвөр нас, сургуулийн ахлах анги.
Хүүхдийн сэтгэл судлал хичээлийг үзсэнээр хүүхдийн хөгжлийн зүй тогтлыг танин мэдэж, хөгжлийг тайлбарласан зарим эрдэмтдийн үзэл баримтлалыг судалж, хүүхдийг судлах зарим аргуудыг эзэмшиж, хүүхдийн насны үечлэл,хямрал, тэднийг хөгжүүлэх олон талын асуудлыг танин мэдэх болно. Дээрх зорилгыг хэрэгжүүлсэнээр насны үечлэл, хөгжлийн хандлага, хүүхдийн нас насанд илрэх онцлогийг танин мэдэж хүүхдийн хөгжлийг зөв баримжаалах, тэдний багш, эцэг эх, асран хамгаалж буй хүмүүст хөгжлийн ерөнхий зүй тогтлын талаар мэдээлэл өгөх чадвартай болно.
Харилцааны үүрэг, зорилго, агуулга, бүтэц, хэрэгсэл; хүмүүсийн хоорондын харилцааны онол практикийн асуудал; вербаль болон вербаль бус хэрэгсэл; харилцааны коммуникатив, перцептив, интерактив талууд; харилцах арга техник; харилцааны синтони загвар; ”Би”-ээр дамжин мэдээлэл хүлээн авах онцлог; харилцааны танин мэдэх онцлог; сонсох хэлбэр ба техник; харилцааны трансактив; харилцах чадварын үнэлэлт; репрезентив систем; ”Би” ойлголтыг тодорхойлох; үггүйгээр харилцах; сонсох ур чадвар; харилцан нөлөөлөх чадвар; хэлэлцүүлэгийн үе шат; ажил хэргийн харилцаа; ажил хэргийн ярилцлага
Харилцааны сэтгэл судлалын онолын мэдлэгтэй болохын хажуугаар, бие хүний харилцааны онцлог хэв шинж, талууд, харилцааны арга хэрэгсэл зэргийг практик үйл ажиллагаанд хэрэглэх мэдлэг, чадвар, дадлага эзэмшинэ. Дээрх зорилгыг хэрэгжүүлэхийн тулд оюутан харилцааны сэтгэл судлалын хүн-нийгэм, хүн-хүний хоорондын харилцааны үүсэл хөгжил, үүрэг зорилго, ач холбогдол агуулга, арга хэрэгслийг онолын үүднээс судлаж, мэдлэг эзэмшихийн сацуу тэдэнд ажил амьдралдаа хэрэглэх ур чадвар дадлыг эзэмшүүлэхэд чиглэнэ.