Бидний тухай
Багш ажилтан
Шууд маркетинг хичээл нь оюутанд маркетингийн орчин үеийн, үр дүнтэй чухал арга хэрэгсэл болох түүнчлэн зорилтот хэрэглэгчдээ хүрэх, улмаар олж авах, хадгалахад чухал үүрэг гүйцэтгэдэг шууд болон өгөгдлийн маркетингтай холбоотой цогц ойлголтыг өгнө.Компанийн маркетингийн зорилготой уялдуулан шууд маркетингийн арга хэрэгслүүд болох шууд шуудан, мобайл, каталоги, e-mail, интернэтэд суурилсан маркетингийн арга хэрэгслүүдийг оновчтой ашиглах, төлөвлөх, зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх, үр дүнг үнэлэх аргуудыг энэхүү хичээлээр суралцана.
Хичээл нь оюутанд харилцаа холбооны нэн чухал элемент болох шууд маркетингийн талаар гүнзгий ойлголт өгөхөөс гадна хувь хэрэглэгч /Business to Consumer/, байгууллаг а/Business to Вusiness/ аль алиных нь хувьд шууд маркетингийг оновчтой хэрэгжүүлж, үр дүнг үнэлэх, зохих өөрчлөлтүүдийг хийх чадварыг эзэмшүүлэх зорилготой.
Энэ хичээлээр сурталчилгаа, урамшууллын хөтөлбөрүүдийг боловсруулах стратегийг чиглэлүүдийг судална. Хичээлийг зорилтот сонсогчдыг сонгох, сурталчилгааны хөтөлбөрийн зорилгыг тодорхойлох, стратегийг хэрэгжүүлэх ба хөгжүүлэх, мщедиа хэрэгслүүдийг ангилах, урамшууллын хэрэгслүүдийг ашиглах, хянах, хөгжүүлэх, сурталчилгаа, урамшууллын хөтөлбөрийг дахин засварлах гэсэн сэдвүүдийн хүрээнд авч үзнэ. Мөн сурталчилгаа, урамшууллын төлөвлөлт стратегийн мөн чанар, гүйцэтгэх үүрэг онцлогийг энэ хичээлээр үзнэ. Мөн маркетингийн үйл ажиллагаанд реклам сурталчилгааны мэдээллийн хэрэгслийг оновчтой ашиглах, төлөвлөх, энэ үйл ажиллагаа нь зардлын хувьд үр ашигтай байдлаар сурталчилгааны мэдээллийг зорилтот хэрэглэгчдэд тухайн нөхцөлд таарсан мэдээллийн хэрэгслийг оновчтой хүргэх: • Зорилтот зах зээлийг хэмжих, үнэлэх, мэдээллийн эх үүсвэрүүдийг ашиглах • Мэдээллийн хэрэгслийн ойлголтыг нэмэгдүүлэх, зорилтуудыг бичих, стратеги боловсруулах, төлөвлөгөөг үнэлэх
Сурталчилгаа, урамшууллын талаарх онолын ерөнхий ойлголтыг оюутнуудад өгч, цэгцтэй мэдлэг олгох, сурталчигаа, урамшууллын төлөвлөгөө, стратегийг бие даан боловсруулж, маркетингийн удирдлагын хүрээнд шийдвэр гаргах практик ур чадварыг олгохын зэрэгцээ дараах компетенциудыг оюутанд эзэмшүүлэхэд оршино. Академик компетенц: • Сурталчилгаа, урамшууллын онолын үндсэн үзэл баримтлалын талаарх мэдлэгээ бататгаж, өөрийн судалгааны ажилд ашиглах чадварыг эзэмших • Байгууллагын сурталчилгаа, урамшууллын төлөвлөлт, стратегийн удирдлагын хүрээнд гүйцэтгэх үүргийг тодорхойлж, сурталчилгааны арга хэрэгслүүдийг зөв сонгож, үнэлэх, сурталчилгаа, урамшууллын үйл ажиллагааг төлөвлөж хэрэгжүүлэх арга зүйд суралцаж, дадал чадвар эзэмших • Сурталчилгаа, урамшууллын үйл ажиллагааг удирдахтай холбоотой асуудлыг шийдвэрлэх хувилбаруудыг боловсруулах • Гаргасан шийдвэр дээр үндэслэн тайлан бичих, илтгэл хэлэлцүүлэх, дэвшүүлсэн үзэл санаагаа баталж хамгаалах Судалгааны компетенц: • Сурталчилгаа, урамшууллын хөтөлбөр, үйл ажиллагаатай холбоотой асуудлыг шинжлэн судалж, судалгааны таамаглал дэвшүүлэх, харьцуулсан шинжилгээ хийж, загварчилах чадвар • Сурталчилгаа, урамшууллын хүрээнд судлах асуудлыг тодорхойлж, түүнийг шийдвэрлэх талаар шинэ санаа гаргах, боломжит хувилбарыг сонгож, илэрхийлэн харуулах чадвар • Сурталчилгаа, урамшууллын үйл явцыг маркетингийн бусад хүчин зүйлстэй уялдуулан системтэйгээр төлөвлөх, хүчин зүйлсийн хоорондын хамаарлыг шалгаж, харьцуулан сонгох чадвар Ерөнхий компетенц: • Маркетингийн мэргэжлийн болон судлаачийн ёс зүйн хэм хэмжээг мөрдөж, аливаа ажлыг удирдан зохион байгуулахад хариуцлагатай хандах чадвар • Баг хамт олныг удирдаж, багаар ажиллах, гадаад хэл дээр мэргэжлийн ном, сэтгүүл ашиглах, өөрийгөө тасралтгүй хөгжүүлэх чадвар эзэмших
Олон улсын рекламын хөгжлийн түүх, техник технологи, дэлхийн шинжлэх ухааны ололт амжилт болон реклам сурталчилгааны хөгжлийн хоорондын уялдаа холбоог судлан зах зээлд нэвтрүүлэх, байршуулах арга зам, креатив рекламын шинэ хэлбэр, имиджийг зохион бүтээж, хоногшуулах бүтээлч үйл ажиллагаанд суралцана.
Олон улсын рекламын зах зээл дээрхи креатив рекламын хөгжлийн түвшинг судлан,өөрийн орны хэрэглэгчдийн сэтгэл зүйн онцлогт тохирсон орчин үеийн рекламны шинэ орон зай, шинэ имиджийг бий болгон хөгжүүлэх.
Дизайн сэтгэлгээ хичээл нь хэрэглэгчдийн эрэлт хэрэгцээнд тулгуурлан бүтээгдэхүүн үйлчилгээний бүтээлч шийдлүүдийг хэрхэн хөгжүүлэх арга барилд сургах зорилготой. Энэхүү хичээлийн хүрээнд оюутнууд шаталсан төслийг (Capstone Projects) хэрэгжүүлэх замаар дизайн сэтгэлгээний онол болон практик аргачлалуудын талаар мэдлэгтэй болж бодит нөхцөл байдалд хэрэглэж сурна. Хичээл нь бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэхийн зэрэгцээ, оюутнуудыг шүүмжит сэтгэлгээ болон задлан шинжлэх ур чадварт суралцуулна.
Шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээг зах зээлд нэвтрүүлэх, бизнес загвар хөгжүүлэх, хуучин бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, бизнес загвар, процессыг сайжруулах, хэрэглэгчдийн илрүүлээгүй эрэлт хэрэгцээг тодорхойлоход шаардлагатай мэдлэг, ур чадвар, хандлагыг эзэмших нь дизайн сэтгэлгээ хичээлийн зорилго болно.
Аливаа бараа бүтээгдэхүүний сав баглаа боодлын хэлбэр дүрс эскиз, загвар, график дизайн болон бүтцийн дизайны шийдлийг уран санаа, уран сэтгэмжээр бүтээл болгох, рекламын мэдээлэл, сурталчилгааг зөв оновчтой байршуулах, хэрэглэгчдэд таашаагдсан брэндийг бий болгох.
Аливаа байгууллага, пүүс, компанийн мэдээлэл, сурталчилгааг болон тэдний бүтээгдэхүүнийг агуулсан сав баглаа боодол, хэвлэлийн рекламыг уран сэтгэмж, уран зохиомж, өнгө будаг, хэлбэр дүрс ашиглан мэргэжлийн өндөр түвшинд чанартай зохион бүтээх чадварыг эзэмшихэд оршино.
Энэхүү хичээлийг судалснаар хувь хүн бизнесийн харилцааны орчинд хэрхэн үр дүнтэй харилцааг бий болгох онолын мэдлэг, практик ур чадварт суралцана. Хичээлийн агуулга нь бизнесийн харилцааны арга аргачлалуудыг хамрахаас гадна харилцаанд оролцогч талуудын жендэрийн эрх тэгш байдлыг хангах, хөдөлмөрийн харилцаанд жендэрээр ялгаварлан гадуурхахын эсрэг мэдрэмжтэй эерэг хандлага бүхий иргэнийг төлөвшүүлэхэд чиглэсэн байна.
Энэхүү хичээл нь нийгмийн харилцаанд өөрийгөө үгээр болон үгэн бус хэлбэрээр, бичгээр болон зан төлвөөрөө зөв илэрхийлэх ур чадварыг олгоно. Өнөөгийн нийгмийн хэрэгцээ шаардлагад нийцсэн жендэрийн эрх тэгш байдлын мэдрэмжтэйгээр бусдад өөрийгөө үр ашигтайгаар илэрхийлэх бизнесийн харилцааны арга, техникүүдийг судлах нь хичээлийн зорилго болно