МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Сүүлийн 3 жилд зааж буй хичээлүүд. Хичээлийн товч агуулга, зорилгыг хуучирсан эсвэл шинэчлэгдээгүй хувилбараар үзүүлж байж болзошгүй.
Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Хус, Аст
Индекс: JAPN101
Багц цаг: 3

Товч агуулга

“JF Япон хэлний боловсролын стандарт 2010” хөтөлбөрийн үндсэн чиг баримтлалд тулгуурлан, Өдөр тутам энгийн харилцаанд хэрэглэдэг 1000 орчим үгийн сангийн мэдлэгтэй болох бөгөөд 166 ханз үсгийг хэрэглэж сурна. Ингэхдээ тэдгээртэй холбоо бүхий ярих сонсох, унших бичих дадлагатай болж тодорхой хэмжээнд өөрийн санаа бодлоо илэрхийлэх чадвар эзэмшинэ.

Зорилго

Япон хэлний боловсролын олон улсын JF стандартад тулгуурлан, өдөр тутмын үйл, гэр бүл, амьдрах орчин, амралт чөлөөт цаг, цаг хугацаа, орон зай, хичээл сургууль, зам тээвэр, идээ ундаа, худалдаа үйлчилгээ, эрүүл мэнд, баяр цэнгээн, аялал жуулчлал гэх мэт сэдвээр унших, сонсох, ярих, бичих, өөрийн хэрэгцээгээ энгийн үг хэллэг ашиглан илэрхийлэхэд шаардагдах А2 шатны суурь мэдлэг, чадвар олгоно.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Хус, Аст
Индекс: JAPN100
Багц цаг: 3

Товч агуулга

“JF Япон хэлний боловсролын стандарт 2010”-ын үндсэн чиг баримтлалд тулгуурлан, япон хэлний хирагана, катакана цагаан толгойн 96 үсгийн дуудлага, бичлэг, нийлэмж, тэмдэглэгээ, 150 орчим дүрс үсгийн унших, бичих, хэрэглэх арга, япон хэлний хэл зүйн айн үндсэн ойлголтууд, япон хэлний тэмдэг нэр, үйл үгийн хувилах хэлбэрийн дүрмүүд, өгүүлбэрийн бүтэц, найруулга зэргийг судална. Хүний өдөр тутмын үйл, гэр бүл, амьдрах орчин, амралт чөлөөт цаг, цаг хугацаа, орон зай, хичээл сургууль, зам тээвэр, идээ ундаа, худалдаа үйлчилгээ, эрүүл мэнд, баяр цэнгээн, аялал жуулчлал зэрэг сэдвийн хүрээнд Can-Do statements-Би чадна илэрхийллийн дагуу монгол хүнд зориулсан сургалтын хэрэглэгдэхүүн ашиглан сонсож, уншиж, бичиж, харилцан ярьж сурна.

Зорилго

“JF Япон хэлний боловсролын стандарт 2010”-ын үзэл баримтлалд тулгуурлан, хүний өдөр тутмын үйл, гэр бүл, амьдрах орчин, амралт чөлөөт цаг, цаг хугацаа, орон зай, хичээл сургууль, зам тээвэр, идээ ундаа, худалдаа үйлчилгээ, эрүүл мэнд, баяр цэнгээн, аялал жуулчлал гэх мэт сэдвийн хүрээнд унших, сонсох, ярих, бичих, өөрийн хэрэгцээгээ энгийн үг хэллэг ашиглан илэрхийлэхэд шаардагдах А1 шатны суурь мэдлэг, чадвар олгох зорилготой. Can-Do statements-Би чадна илэрхийллээр томьёолсон хичээлийн зорилтын дагуу монгол хүнд зориулсан сургалтын хэрэглэгдэхүүн ашиглан сонсож, уншиж, бичиж, харилцан ярьж сурахад хичээлийн ач холбогдол оршино.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Хус, Ест
Индекс: CULT102
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Харилцааны хэм хэмжээ, харилцааны бүс, үе хоорондын харилцааны соёл, албан харилцааны соёл болон монголчуудын уламжлалт мэндлэх, хүндлэх, талархах, зэмлэх ёс заншлын тухай мэдлэг олгож, чадварыг хөгжүүлнэ. Мөн түүнчлэн бусдын соёлд хүндэтгэл, хүлээцтэй хандах харилцааны дадал бий болно. Ярих ур чадвар, ярианы найруулга, илтгэлийн төрөл, хэлбэр, илтгэлийн бүтэц, илтгэх арга, илтгэх бичих аргуудыг таниулж, илтгэх чадварыг хөгжүүлнэ. Эсээний үүсэл, хөгжил, төрөл хэлбэр, бүтэц, эсээ бичих арга барил, үе шатуудыг танилцуулж, эсээ бичих арга барилд сургана. Эрдэм шинжилгээний илтгэл, өгүүлэлийн хэл найруулга, эшлэл авах, ном зүй бичих зэргийг таниулна.

Зорилго

Хэл, ярианы соёлын хичээлийн зорилго нь оюутныг эх хэлээрээ зөв ярьж, бичиж сургахад оршино. Энэ хичээлээр оюутан энгийн харилцааны соёлоос эхлээд нийтийн өмнө ярих, мэдээлэл хийх, илтгэх, эсээ бичих, эрдэм шинжилгээний зохиол, бүтээл унших чадвартай болно.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Хус, Аст
Индекс: ARST200
Багц цаг: 3
Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Хус, Аст
Индекс: JAPN311
Багц цаг: 3
Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Хус, Аст
Индекс: JAPN205
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Тус хичээл дээр хүнтэй уулзах цаг товлох, хүнээс юм гуйх хүсэх, асууж лавлах, өөрийн байр байдлаа бусдад учирлаж зөвлөгөө авах, өөрийн сайн ба муу талаа хэлэх, сонины нийтлэлийн агуулгыг бусдад дамжуулах, улс төрийн байдал, урьдчилсан төлөв байдал, сайжруулах арга замыг хэлэх, түүхэнд болсон үйл явдлыг бусдад ярих чадваруудыг эзэмших зорилгоор тодорхой нөхцөл байдалтай урьдчилан танилцаад улмаар харилцан ярих, нэгтгэн дүгнэх байдлаар зохион байгуулна.

Зорилго

Тодорхой сэдвээр ярилцагчтайгаа санаа бодлоо чөлөөтэй солилцох чадвар эзэмшүүлэх. Хүндэтгэлийн үг зөв хэрэглэж сурах, хар ярианы буюу залуучуудын үг хэллэгийг сонсоод ойлгож сурах, уншсан зүйлийнхээ утга санааг бусдад дамжуулж сурах болно.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Хус, ИБАст
Индекс: FLED702
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Гадаад хэлний сургалтын технологи, түүний түүхэн хөгжил, мөн чанар, сургалтын онолын хөгжлийн үе шат, хандлага, шинэчлэл, сургалтын агуулга, арга зүйн асуудал, гадаад хэлний сургалтын арга технологи, хэлбэр, мэдээлэл харилцааны технологид тулгуурласан сургалтын арга технологиийн талаар суурь мэдлэгийг олгоно.

Зорилго

Дэлхийн болон дотоодын гадаад хэлний сургалтанд баримталж буй гол гол гадаад хэл сургалтын технологийн онол, аргазүй, хэрэглэгдэж буй аргуудын талаар судална.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Хус, Аст
Индекс: JAPN200
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Япон хэлний олон улсын боловсролын JF стандартын ангиллын үзэл баримтлалд тулгуурлан А1, А2 шатны хэлзүйн мэдлэг, чадвар, дадал олгоно. Япон хэлний хэлзүйн айн үндсэн ойлголтууд, япон хэлний тэмдэг үг, үйл үгийн хувилах хэлбэрийн дүрмүүд, өгүүлбэрийн бүтэц, найруулга зэргийг судална.

Зорилго

Хүний өдөр тутмын үйл, гэр бүл, ажил мэргэжил, хичээл сургууль, боловсрол, амьдрах орчин, улирал цаг агаар, идээ ундаа, эрүүл мэнд, цаг хугацаа, орон зай, зүг чиг, амралт чөлөөт цаг, баяр цэнгээн, худалдаа үйлчилгээ, аялал жуулчлал гэх мэт сэдвээр унших, сонсох, ярианд оролцох, учир холбогдолтой ярих, бичих, өөрийн хүрээлэн буй орчин, ойр зуурын хэрэгцээгээ энгийн үг хэллэг ашиглан илэрхийлэхэд шаардагдах суурь мэдлэг болох япон хэлний хэлзүйн А1, А2 шатны мэдлэг олгох зорилготой.





Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар