Бидний тухай
Багш ажилтан
Сургалтын баримт бичиг, тэдгээрт тавигдах шаардлага. Мэргэжилтний тодорхойлолт-ажлын байрны тодорхойлолтын уялдаа холбоо. Сургалтын хөтөлбөр, түүний бүтэц, боловсруулах арга зүй. Сургалтын төлөвлөгөө, түүнийг боловсруулах арга зүй. Судлагдахууны хөтөлбөр боловсруулах арга зүй. Сэдэвчилсэн болон календарчилсан төлөвлөгөө боловсруулах арга зүй. Нэгж хөтөлбөр боловсруулах арга зүй.
Сургалтын баримт бичиг, тэдгээрийг боловсруулах арга зүйтэй танилцуулж, эзэмшүүлэхэд чиглэнэ. Сургалтын баримт бичиг, тэдгээрт тавигдах шаардлага. Мэргэжилтний тодорхойлолт-ажлын байрны тодорхойлолтын уялдаа холбоо. Сургалтын хөтөлбөр, түүний бүтэц, боловсруулах арга зүй. Сургалтын төлөвлөгөө, түүнийг боловсруулах арга зүй. Судлагдахууны хөтөлбөр боловсруулах арга зүй. Сэдэвчилсэн болон календарчилсан төлөвлөгөө боловсруулах арга зүй. Нэгж хөтөлбөр боловсруулах арга зүй зэргийн боловсруулж сурах.
Нийгмийн сурган хүмүүжүүлэх зүйн үүсэл, хөгжил хандлага. Социаль сурган хүмүүжүүлэх үйл явц, түүний мөн чанар, бүтэц, зохион байгуулах үе шат. Хүмүүжил, нийгмийн болон гэр бүлийн хүмүүжил, тэдгээрийн онол арга зүйн асуудал, Дасан зохицоо нь алдагдсан хүүхэд, тэдэнтэй ажиллах арга зүй. Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэд ба томчууд, тэдгээртэй ажиллах арга зүй. Оюуны хомсдолтой болон өнчин хүүхэд, тэдэнтэй ажиллах нь. Гудамжны хандлагатай хүүхдүүд, тэдэнтэй ажиллах нь. Девиант зан байдалтай хүмүүс, тэдэнтэй ажиллах нь Тэгш хамруулах боловсрол.
Нийгмийн сурган хүмүүжүүлэх зүйн үүсэл, хөгжил, хандлагын талаар мэдлэг эзэмшүүлэх, дасан зохицоо нь алдагдсан хүн, хүүхэд, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэд, хүмүүстэй ажиллах онол арга зүй, тэдний амьдрах хүчийг нэмэгдүүлэх онол арга зүй эзэмшүүлэхэд чиглэгдэнэ.