МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Мэдээллийг профессор, багш, ажилтан МУИС-ийн мэдээллийн санд бүртгүүлснээр танд харуулж байна. Мэдээлэл дутуу, буруу тохиолдолд бид хариуцлага хүлээхгүй.
Зохиогч(ид): Б.Алтангэрэл, Ц.Уянга
"Багш бэлтгэх сургалтын арга зүйг боловсронгуй болгох асуудалд" Боловсрол судлал, vol. №24(598), no. 24, pp. 0-0, 2024-5-14

www.num.edu.mn/sas.mn

Хураангуй

Товч агуулга: Дэлхий нийтийн урт хугацааны хөгжлийн хөтөлбөр Тогтвортой хөгжлийн зорилгуудыг хэрэгжүүлэхэд боловсролын салбар онцгой үүрэг гүйцэтгэж байна. Боловсролын тэгш хамрагдах боломж, чанар, нийцийг сайжруулахад багш бэлтгэх сургалтын арга зүйг боловсронгуй болгох асуудлууд чухлаар тавигдаж байна. Монгол улс нь боловсролын хувирган өөрчлөлттэй холбоотой ирээдүйн ажлын байрны шаардлагыг хангах цогц чадамжтай, ирээдүйн тодорхойгүй сорилтыг даван туулах чадвартай иргэдийг бэлтгэхэд багш боловсролын хөтөлбөрт анхаарал хандуулж, хууль эрх зүйн орчныг шинэчилж байна. Иймд орчин үеийн боловсролын өөрчлөлт шинэчлэлийн чиг хандлагыг тодруулах, багш бэлтгэх сургалтын хэрэгцээ шаардлага, судалгааны шинэ чиглэлүүдийг шинжлэн дүгнэх нь чухал ач холбогдолтой. Аж үйлдвэрийн IV хувьсгал, технологийн эринд багш нарыг бэлтгэхэд суралцагчдад трансформатив ур чадвар эзэмшүүлэх, хиймэл оюун ухаан, танхим ба виртуал хосолсон орчинд сургалтыг зохион байгуулах, тархи судлалд үндэслэсэн сургахуй ба суралцахуйд суурилсан суралцагч төвтэй сургалтыг боловсронгуй болгох зэрэг чиглэлд анхаарах шаардлага үүсэж байна.





Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар