МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Сүүлийн 3 жилд зааж буй хичээлүүд. Хичээлийн товч агуулга, зорилгыг хуучирсан эсвэл шинэчлэгдээгүй хувилбараар үзүүлж байж болзошгүй.
Харьяалах тэнхим: МУИС, Бс, Мхт
Индекс: MRKG352
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Энэхүү хичээлээр маркетингийн нэгдмэл харилцаа, идэвхжүүлэлтийн улам бүр нэмэгдэж буй үнэ цэнэ, үүрэг ач холбогдол, цаашдын төлөв байдлыг авч үзэх бөгөөд харилцааны үндсэн элементүүд, харилцааны үйл явц, онцлог шинж, гүйцэтгэх үүрэг үүргүүдийг судална. Мөн харилцааны үндсэн загварууд, тэдгээрийн хэрэглээ; эх үүсвэр, мессеж, сувгийн хүчин зүйлс, тэдгээрийн онцлог, түүнчлэн идэвхжүүлэлтийн хөтөлбөр; идэвхжүүлэлтийн зорилго; төсөв боловсруулах, идэвхжүүлэлтийн иж бүрдэл, тэдгээрийн хэрэглээ; сурталчилгаа, шууд маркетинг, биечилсэн худалдаа, борлуулалтын урамшуулал, олон нийтийн харилцаа, интернэт ба интерактив маркетинг, идэвхжүүлэлтийн бусад арга хэлбэр; нэвтрүүлэх арга хэрэгсэл, хэвлэмэл арга хэрэгсэл, тэдгээрийн онцлог шинж, давуу ба сул тал; идэвхжүүлэлтийн хөтөлбөрийн үр дүнгийн үнэлгээ, хяналт; сурталчилгааны хууль эрх зүй, ёс зүйн асуудал зэргийн авч үзнэ.

Зорилго

Энэхүү хичээлийн үндсэн зорилго нь оюутанд маркетингийн нэгдмэл харилцаа буюу сурталчилгаа, идэвхжүүлэлтийг хэрхэн оновчтой төлөвлөн, хэрэгжүүлж, үр дүнг үнэлэх талаар цогт мэдлэг ур чадвар олгоход чиглэгдэнэ. Оюутан энэхүү хичээлийг судалснаар маркетингийн идэвхжүүлэлтийн олон төрлийн, өөр өөр арга хэрэгслүүдийг тусад нь болон хослуулах хэрэглэх системтэй мэдлэг, ур чадварыг эзэмшинэ.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Бс, Мхт
Индекс: MRKG304
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Энэхүү хичээл нь пүүсийн маркетингийн үйл ажиллагааны гадаад зах зээлтэй холбоотой хэсгийг хамардаг бөгөөд олон улсын зах зээл дэх улс орнуудын эдийн засаг, худалдаа, соёл, улс төр, эрх зүйн орчны бодит болон ялгаатай нөхцөл байдлыг судалдаг. Цаашилбал, гадаад зах зээлд ажиллаж буй пүүс тодорхой улс орны онцлог нөхцөл байдлыг өөрийн маркетингийн стратегид хэрхэн тусгадаг болохыг авч үзнэ. Түүнчлэн пүүс олон улсын маркетингийнхаа үйл ажиллагаандаа тусгавал зохих гадаад зах зээл рүү нэвтрэх төрөл бүрийн хувилбарууд, төлөвлөх болон асуудал шийдвэрлэх арга техникүүд, маркетингийн хольцын стратегиудыг танилцуулах болно.

Зорилго

Олон улсын маркетинг хичээлийн үндсэн зорилго нь оюутанд олон улсын зах зээл дэх эрэлт нийлүүлэлт, бизнесийн ялгаатай өвөрмөц орчин нөхцлийн талаархи ойлголтыг олгож, пүүсийн маркетингийн үйл ажиллагааг гадаад зах зээлдээр удирдан зохион байгуулахад шаардлагатай мэдлэг, ур чадварыг эзэмшүүлэхэд оршино.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Бс, Мхт
Индекс: MRKG201
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Маркетингийн үндэс хичээлийн агуулга нь бизнесийн удирдлагаар суралцагч оюутнуудын заавал үзэх суурь хичээл учраас маркетингийн үндсэн ойлголт, ухагдахуунууд болон маркетингийн орчин,маркетингийн судалгаа, төлөвлөгөөг боловсруулах арга аргачлал, зорилтот зах зээлийн сегментчилэл, хэрэглэгчийн болон байгууллагын зан төлөв, маркетингийниж бүрдэл, (бүтээгдэхүүн, үнэ, хуваарилалтын суваг, сурталчилгаа, урамшуулал) зэрэг бүлэг сэдвүүдийн хүрээнд багтаана

Зорилго

Маркетингийн үндэс хичээл нь оюутанд хувь хэрэглэгч /Business to Consumer/, байгууллага /Business to Вusiness/ аль алиных нь хувьд олон янзын бараа, үйлчилгээний маркетинг, борлуулалтын асуудлын талаар гүнзгий ойлголт өгөхөд оршино. Байгууллагад маркетингийн соёлыг төлөвшүүлэх арга барилыг эзэмших нь хичээлийн нэг том зорилго байх болно Маркетингийн холбогдох онол болон ойлголтуудыг судлах нь онол, практикийн хоорондын уялдааг хангаж, онолын загвар, аргачлалуудыг практикт хэрэгжүүлэх боломжийг эрж хайх чадварыг суралцагчдад олгох ач холбогдолтой.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Бс, Нббт
Индекс: INTD401
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Бизнесийн ёс зүй, манлайлал, ёс зүйтэй шийдвэр гаргалт гэж юу болох, компанийн засаглал, хариуцлага, нийгэм болон хүрээлэн буй орчиндоо хандаж байгаа хандлага, компанийн санхүү, олон улсад бизнес хийхэд улс орнуудын соёлын ялгаа, маркетинг болон худалдааны онцлог, бүтээгдэхүүний чанар, аюулгүй байдал, стандарт, хөрөнгийн зах зээл дахь ёс зүйн зарчим, засгийн газар, төрийн албан хаагчийн ёс зүй, банк, даатгалын салбарын ёс зүйн онцлог, нягтлан бодогч, аудитор хүний мэргэжлийн ёс зүй болон хариуцлагатай, ёс зүйтэй эерэг нөлөө, давуу талуудын талаарх онол аргазүйг эзэмшинэ.

Зорилго

Бизнесийн харилцаанд оролцогч талууд, ялангуяа төрийн удирдлагын түвшин дэх гүйцэтгэх удирдлагын баг болон компанийн удирдлагын баг, менежерүүд бизнесийн харилцаанд хэрхэн ёс зүйтэйгээр хандах болон шийдвэр гаргалттай холбоотой бизнесийн ёс зүйн суурь ойлголт, зарчим, онолын үзэл баримтлалыг олгож, оюутан өөрийгөө илүү зөв хандлагатай, хариуцлагатай болгож төлөвшүүлэхэд энэ хичээлийн зорилго оршино.





Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар