МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Мэдээллийг профессор, багш, ажилтан МУИС-ийн мэдээллийн санд бүртгүүлснээр танд харуулж байна. Мэдээлэл дутуу, буруу тохиолдолд бид хариуцлага хүлээхгүй.
Зохиогч(ид): Б.Чинзориг
"Монголын түүхийн судалгаа", Шинжлэх ухаан технологийн сэргэлт: Их сургуулиудын оролцоо: Боловсролын судалгаа - инновац, МУИС, 2024-4-24, vol. 1, pp. 1-14

Хураангуй

МУИС-ийн Түүхийн тэнхимийн сүүлийн 5 жилийн судалгааны үр дүн, түүхийн судалгааны цаашдын зорилт, тулгамдсан асуудлын талаар илтгэл хэлэлцүүлсэн. Илтгэлийг эмхэтгэх асуудал одоохондоо тодорхойгүй. Захиргаанаас цаг тооцно гэсэн тул энд мэдүүлэв.

Зохиогч(ид): Б.Чинзориг
"Сум нэгдлийн тогтолцоо", 2023-5-15
Зохиогч(ид): Б.Чинзориг
"Ардын аж ахуйтныг хоршоолсон нь (1958-1959): түүх бичлэг ба бодит байдал" Historia Mongolarum, vol. 20, pp. 1-30, 2022-6-1

http://dep.num.edu.mn/history/?page_id=186

Хураангуй

Тус өгүүлэлд зохиогч 1958-1959 онд өрнөсөн нэгдэлжүүлэх хөдөлгөөний үйл явцыг орон нутгийн түвшинд буюу Архангай аймгийн жишээнд тулгуурлан задлан шинжилж, сэргээн босгохыг оролдсон юм. Ингэснээр нэгдэлжүүлэх хөдөлгөөнийг түүхэн шалтгаан, зорилго, онцлогийг тодорхойлох боломжтой болж байна. Аман түүх, орон нутгийн архивын сурвалжууд ардын аж ахуйтнуудыг нэгдэлжүүлэх хөдөлгөөн бодит байдал дээр сайн дурын зарчим ёсоор явагдаагүй болохыг нотолно. Нэгдэлжүүлэх хөдөлгөөний бодлого дан ганц эдийн засгийн бус, мөн нийгмийн шинэчлэл явагдах хөрс суурь болжээ.

Зохиогч(ид): Б.Чинзориг
"Мал нийгэмчлэл (1958-1960): түүх бичлэг ба бодит байдал", Нэгдэлч малчдын түүхийг шинээр эргэн харахуй, 2021-11-26, vol. 1, pp. 1-17

Хураангуй

1958-1960 онд явагдсан нэгдэлжүүлэх хөдөлгөөний үйл явцыг Архангай аймгийн жишээнд тулгуурлан задлан шинжилсэн.

Зохиогч(ид): Б.Чинзориг
""Олонхын соёл" хотын соёлын түүхийг судлах арга зүй болох нь", Улаанбаатар хотын орчин үеийн соёлын түүх, 2021-10-17, vol. 1, pp. 12

Хураангуй

Urban culture is of central importance to understanding and interpreting cultural change. Yet the concept is still uncertain for both existing public authority and historical studies in Mongolia because urbanization growth has been centralized at few cities and there is no noticeable distinction between urban and rural ways of life. Thus the paper proposes to apply another key concept, that is to say, theory of popular culture not only to examine history and structure of cultural process in various forms, but also to trace important cultural values in modern and postmodern societies in Mongolia.

Зохиогч(ид): Б.Чинзориг
"Кэмбрижийн олон улсын сургалтын хөтөлбөр дэх түүхийн хичээлийн онцлог", Түүхийн сургалт: хэрэгжилт, асуудал, шийдэл, 2021-4-26, vol. 1, pp. in press

Хураангуй

Энэ илтгэлд Кэмбрижийн олон улсын ерөнхий боловсролын хөтөлбөрт багтсан түүхийн хичээлийн хөтөлбөрүүдэд тусгагдсан суралцахуйн үр дүн, үнэлгээний тогтолцоо, шалгуур, хичээлийн агуулга, шалгалтын хэлбэр зэрэгт задлан шинжилгээ хийж харьцуулах замаар Кембрижийн олон улсын сургалтын онцлог, сургалтын технологийн давуу талыг тодорхойлохыг зорив.

Зохиогч(ид): Б.Чинзориг
"Өрнөдийн иргэншлийн түүх, Дэвтэр 2", 2020-12-25
Зохиогч(ид): Б.Чинзориг
"Өрнөдийн иргэншлийн түүх, Дэвтэр 1", 2020-12-25
Зохиогч(ид): Б.Чинзориг, Д.Идэр, Ч.Содбилэг
"Их Юань хэмээх Их Монгол улс", 2019-10-1
Зохиогч(ид): Б.Чинзориг, Ж.Гэрэлбадрах, Д.Өлзийбаатар
"Зүчийн улс", 2019-10-1
Зохиогч(ид): Б.Чинзориг, Д.Баярсайхан
"Монгол улсын түүх - Монголын эзэнт гүрний үе (XIII-XIV зуун)", 2017-4-1
Зохиогч(ид): Б.Чинзориг, Ж.Болдбаатар
"Монгол улсын түүх - Түүх: Түүх бичлэг, эх сурвалж", 2017-4-1
Зохиогч(ид): Б.Чинзориг
"Төв Азийн нүүдэлчдийн төр улсууд (VI-XII зуун) - Хятан гүрэн", 2017-3-15




Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар