МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Мэдээллийг профессор, багш, ажилтан МУИС-ийн мэдээллийн санд бүртгүүлснээр танд харуулж байна. Мэдээлэл дутуу, буруу тохиолдолд бид хариуцлага хүлээхгүй.
Англи нэр: Research on the development strategy of Mongolia's trade sector, development location and patterns of the trade sector, trade network planning, trade supply center capacity, and investment
Бүртгэлийн дугаар: P2025-4875
Санхүүжүүлэгч: Хүнс хөдөө аж ахуй, хөнгөн үйлдвэрийн яам
Мөнгөн дүн: 20.0 сая ₮
Хугацаа: 2024.08.26 - 2024.12.01
Захиалагч: Хүнс хөдөө аж ахуй, хөнгөн үйлдвэрийн яам
Төлөв: Хэрэгжиж байгаа

Хураангуй

Монгол Улсын эдийн засгийн хөгжил шинэ шатанд гарч, түүнд худалдааны салбарын гүйцэтгэх үүрэг улам бүр өссөөр байна. Цаашид үйлдвэрлэгч, хэрэглэгчийг холбож байдаг энэ салбарын хөгжлийг түргэсгэхэд тулгамдаж буй асуудлыг шийдвэрлэх, дэлхийн улс орнуудын шилдэг туршлагуудыг бенчмаркинг хийх, дижитал эринд аж үйлдвэрийн тавдугаар хувьсгалтай хөл нийлүүлэн алхах шаардлага тулгарч байгаа билээ. Уг судалгааны хүрээнд Монгол Улсын дотоод худалдааны өнөөгийн нөхцөл байдлыг судалж, тус салбарт тулгамдаж буй асуудлыг тодорхойлон, хөгжлийн стратегийг боловсруулсан. Мөн захиалагч талын хүсэлтээр биржийн худалдаа, үйлчилгээний худалдаа, цахим худалдааны талаар судалгаа хийж Монгол Улсын нэгдэн орсон олон талт болон хоёр талт худалдааны хэлэлцээрийг хэрэгжүүлэх талаар зөвлөмж гаргасан болно.

Abstract

Mongolia's economic development has entered a new stage, and the role of the trade sector is growing. In the future, there is a need to solve the problems facing the sector, benchmark the best practices of countries worldwide, and keep pace with the fifth industrial revolution in the digital era to accelerate the development of this sector, which connects producers and consumers. Within the framework of this study, the current situation of internal trade in Mongolia was studied, the problems facing the sector were identified, and a development strategy was developed. Also, at the request of the client, a study was conducted on exchange trade, service trade, and e-commerce, and recommendations were made on the implementation of multilateral and bilateral trade agreements to which Mongolia has joined.

Түлхүүр үгс:
Дотоод-худалдаа
цахим-худалдаа
Бирж
Үйлчилгээний-худалдаа
Худалдааны-кластер
Франчайзинг




Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар