МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Мэдээллийг профессор, багш, ажилтан МУИС-ийн мэдээллийн санд бүртгүүлснээр танд харуулж байна. Мэдээлэл дутуу, буруу тохиолдолд бид хариуцлага хүлээхгүй.
Зохиогч(ид): С.Чимэдцогзол, Д.Мөнхцэцэг, Д.Золжаргал
"Нэг сэдэвт бүтээлийн англи хураангуйд хийсэн судалгаа" Социологи, vol. 582, no. No: 15 582, pp. 50-60, 2023-6-10

https//www.num.edu.mn/filesnum/juram/setguul:20argachlal.pdf

Хураангуй

Scientific abstract is a brief summary of a research article, thesis, review, conference proceeding or any in-depth analysis of a particular subject and is often used to help the reader quickly ascertain the paper's purpose.

Зохиогч(ид): Д.Мөнхцэцэг, Б.Нямжав
"IMPROVING STUDENTS’ WRITING SKILLS THROUGH THE DEVELOPMENT OF THE CRITICAL APPROACH – PEER FEEDBACK" Mongolian Journal of English Language and Culture Studies, vol. 12, pp. 70-78, 2022-6-1

https://sas.num.edu.mn/mn/?p=998&fbclid=IwAR1Scv6QAhHYCIXQ4kIwToTbt6LFqUQas7ZItzNCjsvt2Uelal21CMHd2J0

Хураангуй

This article reports the findings of a study exploring the effectiveness of applying a peer feedback technique in the L2 literacy skills development instruction at the academic level. A total of 126 students learning Academic English at the upper-intermediate level at the National University of Mongolia participated in our study. The participants were involved in three phases of peer-review activities and asked to submit a portfolio including their first drafts, peer-review sheet, and final essay along with teacher feedback at the end of the course. The results showed that applying the peer feedback technique to L2 writing activities helped reduce the teacher’s workload, developed and sharpened students’ critical thinking skills which are important in university-level work, and promoted students’ L2 literacy skills in a collaborative learning setting. The authors discuss the pedagogical implications with the goal of developing the students’ critical thinking, literacy, and collaborative skills and reducing teachers’ working load as well.

Зохиогч(ид): Б.Нямжав, Д.Мөнхцэцэг
"IMPROVING STUDENTS’ WRITING SKILLS THROUGH THE DEVELOPMENT OF THE CRITICAL APPROACH – PEER FEEDBACK" Mongolian Journal of English Language and Culture Studies, vol. 12, pp. 70-78, 2022-6-1

https://sas.num.edu.mn/mn/?p=998&fbclid=IwAR1Scv6QAhHYCIXQ4kIwToTbt6LFqUQas7ZItzNCjsvt2Uelal21CMHd2J0

Хураангуй

This article reports the findings of a study exploring the effectiveness of applying a peer feedback technique in the L2 literacy skills development instruction at the academic level. A total of 126 students learning Academic English at the upper-intermediate level at the National University of Mongolia participated in our study. The participants were involved in three phases of peer-review activities and asked to submit a portfolio including their first drafts, peer-review sheet, and final essay along with teacher feedback at the end of the course. The results showed that applying the peer feedback technique to L2 writing activities helped reduce the teacher’s workload, developed and sharpened students’ critical thinking skills which are important in university-level work, and promoted students’ L2 literacy skills in a collaborative learning setting. The authors discuss the pedagogical implications with the goal of developing the students’ critical thinking, literacy, and collaborative skills and reducing teachers’ working load as well.

Зохиогч(ид): Д.Мөнхцэцэг, С.Чимэдцогзол, Е.Бямбасүрэн
"Багшийн үнэлгээ танхимын сургалтанд чухал болох нь " МУИС-ийн Эрдэнэт сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг, vol. 14 (566), no. 2709-8524, pp. 267-278, 2022-5-4

http://erdenet.num.edu.mn/

Хураангуй

Гадаад хэлний багш нарын хувьд оюутныг үнэлэх нь тэдний өдөр тутмын хичээл заах үйл ажиллагааны чухал хэсгийн нэг байдаг. Бид англи хэл зааж байгаа багш нарын үнэлгээний талаарх мэдлэг, түүнд хэрхэн бэлдэх тал дээр анхаарах шаардлагатай гэж үзэж байна. Тухайлбал судлаач Трауди, Күмбэ нар2009 онд Арабын Нэгдсэн Эмират улсын Кувэйтэд хийсэн судалгааны ажилдаа“багш нарын үнэлгээний талаарх мэдлэг дутмаг байдлаас үүдэн эрсдэл учирч болно”гэж дурьдсан байдаг. Монгол улсын их сургуулийн гадаад хэлний багш нарт оюутны мэдлэгийг үнэлэх, төрөл бүрийн шалгалтын ажил боловсруулах шаардлага өдөр тутам гардаг бөгөөд үүнтэй холбоотой мэдлэг дутмагаас үүдэлтэй зарим нэгэн бэрхшээлтэй тулгарч болох юм. Энэхүү өгүүлэлд үнэлгээний тухай ойлголт, ялангуяа багш нарт тулгардаг бэрхшээл болон англи хэлний эзэмшвэл зохих үндсэн дөрвөн чадварын хүрээнд оюутны мэдлэгийг шалгах арга техникийн талаар хэлэлцэх юм. Иймээс багш нар уг судалгаанаас тохирох арга техникийг хэрэглэж, гарсан үр дүнд тулгуурлан цаашид заах хичээлээ өөрчлөх боломжтой бөгөөд ингэснээр оюутны суралцах чадварт ахиц гарна гэж үзэж байна.

Зохиогч(ид): Б.Нямжав, Д.Мөнхцэцэг
"Investigating dominant and passive involvement in classroom" Гадаад хэл соёл судлал, vol. № 547 (25), pp. 112-119, 2021-5-12

https://www.facebook.com/%D0%93%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%B0%D0%B4-%D1%85%D1%8D%D0%BB-%D1%81%D0%BE%D1%91%D0%BB-%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%BB%D0%B0%D0%BB-%D0%AD%D0%A8%D0%91-1760569207594244

Хураангуй

Abstract Академик англи хэлний харилцах дадлын хичээлийн гол зорилго нь оюутнуудад тухайн сурч байгаа академик төвшний харилцааны чадварыг эзэмшүүлэх явдал билээ. Харин оюутныг харилцах чадварт сургахын тулд ярих, сонсох дадлагыг байнга хийлгэж байх нь чухал байдаг. Гэтэл нэг ангид сурч байгаа оюутнуудыг ажиглахад харилцах дадал бүхий даалгавар ажилд цөөн хэд нь давамгайлан оролцоод, дийлэнх нь оролцохгүй ард нь үлдэх хандлагатай байдаг. Ийнхүү бидний өдөр тутмын хичээлийн туршлагаас “Яагаад зарим оюутан байнга ярьж, хичээлд давамгайлан оролцдог байхад, нөгөө хэсэг нь үзэл бодлоо бусадтайгаа огт хуваалцдаггүй вэ?”гэсэн асуулт урган гарсан юм. Энэхүү өгүүлэлдээ бид энэ асуудлыг судлан, оюутны идэвхгүй оролцоог өөрчлөх арга замыг эрэлхийлэхийг зорилоо. Ингэхдээ бид оюутнуудынхаа оролцоог ажиглан, гурван хэсэг багц асуулган дээр суурилсан гурван үе шат бүхий аргыг туршин үзсэн бөгөөд үүний үр дүнд оюутнуудын өөрсдийн идэвх оролцоогоо танин мэдэх чадвар дээшилж, цаашид харилцах дадлын хичээл дээр оюутнуудын тэгш оролцоог дэмжих арга барилаа шинэчлэх боломжийг багш бидэнд олгов.

Зохиогч(ид): Д.Мөнхцэцэг, Д.Мягмарсүрэн
"Teacher Assessment Literacy " Mongolian Journal of English Language and Culture Studies, vol. 10, no. 2410-1389, pp. 22-31, 2020-5-30

n/a

Хураангуй

Assessment plays a significant role in teaching language and in language educators’ daily work as well. In our view, teachers’ knowledge and preparation in assessment is lacking especially in EFL contexts. The study of Troudi, Coombe, and AI-Hamly (2009) in the United Arab Emirates and Kuwait confirmed “teachers often felt marginalized in the area of assessment because of their perceived lack of knowledge about the subject” (Coombe et al, 2012, p 22). Language teachers in the National University of Mongolia are constantly engaged in designing different types of assessments and in some way, we encounter with certain difficulties related to our knowledge of assessment literacy. This paper examines a concept of assessment especially the first area of assessment literacy, which is a teacher’s assessment knowledge and challenges related to assessment literacy. It also examines the strategies and the techniques that should be used in assessing the comprehension of four skills with reference to EFL classrooms. Thus, teachers can implement the appropriate techniques and utilize the assessment results to modify their classroom instruction, which entails the enhancement of their students’ learning abilities.

Зохиогч(ид): Б.Нямжав, Д.Мөнхцэцэг
"Бичих дадлын хичээлд танхимын болон онлайн сургалтыг хослуулах нь" Гадаад хэл соёл судлал, vol. 2020 №528 (24), pp. 59-69, 2020-5-5

https://www.facebook.com/%D0%93%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%B0%D0%B4-%D1%85%D1%8D%D0%BB-%D1%81%D0%BE%D1%91%D0%BB-%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%BB%D0%B0%D0%BB-%D0%AD%D0%A8%D0%91-1760569207594244/?hc_ref=ARTDOQMdZC-ieUfJuDAdngLcPofUdisaUT-IjvOlHP3IpY-3bDcvFtOwSH59506fPVM

Хураангуй

Техник технологи хөгжсөн орчин үед бид дан танхмийн сургалтаар оюутнуудад гадаад хэлний боловсрол олгодог уламжлал улиран өнгөрчээ. Бид оюутны хувь хүний хөгжлийг анхаарч, өнөөгийн нийгэмд эзэмшсэн байвал зохих уян чадваруудад сургахын зэрэгцээ тэдний хэрэгцээ шаардлага, сонирхол, өдөр тутмын нийгмийн сүлжээний хэрэглээ зэргийг анзаарч, сургалтын үйл ажиллагаатайгаа уялдуулан явуулах зайлшгүй шаардлага бий болжээ. Академик англи хэл заах, тэр дундаа оюутны академик бичих чадварыг хөгжүүлнэ гэдэг цаг хугацаа, хичээл зүтгэл их шаарддаг хүнд хөдөлмөр бөгөөд уг чадварыг оюутанд эзэмшүүлэхэд долоо хоногт нэг удаа ордог танхмийн хичээл хангалтгүй юм. Энэхүү өгүүлэлдээ бид танхмийн хичээлээ оюутны өдөр тутмын хэрэглээ болсон Нүүрномтой нь хослуулан ашигласан заах арга зүйн туршлага, үр дүнгээсээ хуваалцахыг зорилоо.

Зохиогч(ид): Д.Мөнхцэцэг, Б.Нямжав
"Enhancing The Academic Writing Ability Of Students Through Facebook", Emerging Trends for Teaching English at Tertiary Level in Mongolia, Mongola, 2019-11-2, vol. 1, pp. 12

Хураангуй

The objective of this paper is to share our teaching experience of blending conventional instruction with online instruction via social networking website, Facebook. Especially, teaching and learning academic writing is a time-consuming and labor intensive process. Therefore, classroom time is always not enough to implement what we intend to. Yet, we are enhancing students’ interactions and continuing the teaching process outside the classroom owing to Facebook.

Зохиогч(ид): Б.Нямжав, Д.Мөнхцэцэг
"Enhancing the academic writing ability of students through Facebook", Emerging Trends for Teaching English at Tertiary Level in Mongolia, Монгол, 2019-11-2, vol. 1, pp. эмхэтгэл гараагүй

Хураангуй

The objective of this paper is to share our teaching experience of blending conventional instruction with online instruction via social networking website, Facebook. Especially, teaching and learning academic writing is a time-consuming and labor intensive process. Therefore, classroom time is always not enough to implement what we intend to. Yet, we are enhancing students’ interactions and continuing the teaching process outside the classroom owing to Facebook.

Зохиогч(ид): Д.Мөнхцэцэг
"Мэргэжлийн бус ангийн оюутны унших чадварыг хөгжүүлэх" МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ БИЧИГ, vol. #11 (512), pp. 174, 2019-5-1

https://www.num.edu.mn/filesnum/juram/setguuliin%20argachlal.pdf

Хураангуй

The priority of Mongolian government is to implement multiple projects and activities regarding the intensification of English training and promotion on its effectiveness in the past decades.





Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар