МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Мэдээллийг профессор, багш, ажилтан МУИС-ийн мэдээллийн санд бүртгүүлснээр танд харуулж байна. Мэдээлэл дутуу, буруу тохиолдолд бид хариуцлага хүлээхгүй.
Зохиогч(ид): Г.Нарантунгалаг, T.Batbyamba, Э.Уранбилиг, Ч.Алтангэрэл
"ЕБС-ийн бага ангийн монгол хэлний сурах бичиг дэх уран зохиолын нэр томьёоны хэрэглээг цахим хэлшинжлэлийн үүднээс бүртгэсэн нь", НЭР ТОМЬЁО БА ШИНЖЛЭХ УХААН, ТЕХНОЛОГИЙН ХӨГЖИЛ - 2022” ОЛОН УЛСЫН ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ХУРАЛ, Монгол, 2022-7-8, vol. 1, pp. 8

Хураангуй

Бид тус өгүүлэлдээ Монгол Улсын ЕБС-ийн I-V ангийн Монгол хэлний сурах бичгийг хэрэглэгдэхүүн болгон үгийн сангаар цахим сан үүсгэсэн бөгөөд уг сандаа тулгуурлан уран зохиолын нэр томьёог бүртгэн, бүтэц, давтамжийг харьцуулан, тогтвортой хэрэглээг тодорхойлсон судалгааны үр дүнгээ танилцуулахыг зорьсон болно.

Зохиогч(ид): Г.Нарантунгалаг, Т.Батбямба, Э.Уранбилиг, Ч.Алтангэрэл
"ЕБС-ийн бага ангийн монгол хэлний сурах бичиг дэх уран зохиолын нэр томьёоны тогтвортой хэрэглээг цахим хэл шинжлэлийн үүднээс бүртгэсэн нь" Монгол судлал, vol. Боть XLV (572), pp. 83-91, 2021-12-1

https://www.num.edu.mn/Home/Content/3491

Хураангуй

Бид тус өгүүлэлдээ Монгол Улсын ЕБС-ийн I-V ангийн монгол хэлний сурах бичгийг хэрэглэгдэхүүн болгон нийт үгийн сангаар цахим сан үүсгэсэн бөгөөд уг санд тулгуурлан Япны Антони Лауренсийн AntConc хэрэгсэл болон МУИС-ийн Хэрэглээний Шинжлэх Ухаан, Инженерчлэлийн Сургуулийн (Ч.Алтангэрэл, Ж.Пүрэв) “Кирилл монгол бичвэрийн дуудлагын хөрвүүлгийн программ”-ыг ашиглан уран зохиолын нэр томьёог бүртгэн, давтамжийг тооцоолохын зэрэгцээ сурах бичиг тус бүрд нь болон хооронд нь харьцуулж, тогтвортой хэрэглээг тодорхойлохыг зорьсон болно.





Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар