Бидний тухай
Багш ажилтан
Орос хэлний хэл зүйн тогтолцооны тухай ерөнхий мэдлэг олгох, мэргэжлийн сурах бичиг, ном зохиол унших, эрдэмтдийн намтар, тэдгээрийн шинжлэх ухааны бүтээлтэй хэсэгчлэн танилцаж, мэддэг үгийнхээ хүрээнд ярьж, сонсож ойлгон, бичиж сургах
Энэ хичээлийн зорилго нь суралцагчдынажил, хичээл, чөлөөт цагт байнга тохиолддог сэдвүүдээр орос хэлээр тодорхой мэдээллийн гол агуулгыг ойлгох, тохиолдож болох ихэнх нөхцөл байдалд харилцах, сонирхолтой сэдвээр товч мэдээлэл хийх, өөрт төрсөн сэтгэгдэл, үйл явдал, итгэл найдвар, хүсэл тэмүүллийнхээ тухай ярьж, үзэл бодол, ирээдүйнхээ төлөвлөгөөний талаар тайлбарлах, мэргэжлийн бичвэрийн ерөнхий утгыг ойлгох чадвартай болгох.
Харилцах дадал-2: Хүмүүнлэг, Байгалын ухаан, Хоол тэжээл ба Социологи, Математик ба Бизнес, Амьтан Судлал болон Сэтгэл Судалын шинжлэх ухааны холбогдолтой сэдвийн хүрээнд Коллеж, их сургуулийн хичээлийн лекц сонсож тэмдэглэл хөтлөх, хэлэлцүүлэгт оролцож бусдыг сонсох, гол ба туслах мэдээллийг ялгах, түлхүүр үгсийг ялгаж сонсох зэрэг суралцагсдын сонсох чадварыг хөгжүүлэх; Багаар ажиллаж ярилцах, хэлэлцүүлэг зохион байгуулах, лекцийн агуулга ярих, танилцуулга, илтгэл тавих, харилцан ярилцах зэргээр суралцагсдын ярих чадварыг хөгжүүлэхэд чиглэсэн дасгал хийж гүйцэтгэнэ Унших дадал-2: Социологи ба Олон Улс Судлал, Генетик ба Сэтгэл Судлал, Физиологи ба Сэтгэл Судлал, Уран зохиол ба Эмэгтэйчүүд Судлал, Геологи ба Археологи, болон Түүхийн шинжлэх ухааны холбогдолтой сэдвийн хүрээнд өгөгдсөн бичвэрээс тодорхой мэдээлэл хайж унших, ерөнхий агуулга, гол санааг тодорхойлох, чухал санааг тэмдэглэх, онолын тодорхойлолт, түүнийг баталж байгаа өгүүлбэрийг ялгаж таних, шинжлэх ухааны судалгааны ерөнхий аргачлалтай танилцах, мэргэжлийн үг хэллэгийн утга тайлбарлаж, шалтгаан үр дагавар илэрхийлсэн, тодорхой үе шаттай явагддаг үйл явцыг дүрсэлсэн өгүүлбэрийн бүтэцтэй танилцах, бичвэрийн гол санааг хүснэгт, диаграм ашиглан илэрхийлэх, сургалт судалгаанд түгээмэл хэрэглэгддэг шинэ үгээр үгсийн сангаа баяжуулах дасгал хийж гүйцэтгэнэ. Бичих дадал-2: Дүрслэх, мэдээлэх, үнэмшүүлэх өгүүлбэр бичих, судалгаа шинжилгээний бичлэгийн үе шаттай танилцах, санаа тоймлох, цогцолбор бичих арга зүйд суралцах, гол санаа илэрхийлсэн өгүүлбэр, хэлц болон гишүүн өгүүлбэрийг ялгаж таних, дүрслэх өгүүлбэрт тэмдэг нэр болон тодотгол гишүүн өгүүлбэрийг хэрэглэх, тодорхой болон ерөнхий мэдээллийг ялгах, гол санааг тоймлон харуулахын тулд бүдүүвч зураг, вэннийн диаграм ашиглах, судалгаа хийх, багаар үр бүтээлтэй ажиллах, дохио үгийг таних, утга шилжүүлэх холбоосыг бичвэрт зөв хэрэглэх, мэдээлэл бэлтгэхэд график ашиглах, ярилцлага авч тэмдэглэл хөтлөх, мэдээллийг уялдаатайгаар үзүүлэх, судалгааны материалыг зөв ишлэх, үйл үгийн цагыг зөв хэрэглэж сурах дасгал хийж гүйцэтгэнэ. .
Англи хэлний дунд түвшний мэдлэгтэй оюутнуудад 1. Харилцах дадал-2: Сургалт судалгааны тодорхой өгөгдсөн сэдвийн хүрээнд сонсож ойлгох, санаа бодлоо илэрхийлэх зэрэг харилцаанд зайлшгүй шаардагдах чадварыг хөгжүүлэхэд уг хичээлийн зорилго оршино. 2. Унших дадал-2: Суурь шинжлэх ухааны салбаруудын сургалт, судалгааны бичвэрт түгээмэл хэрэглэгддэг англи үг хэллэгийг эзэмшүүлэх, уншиж ойлгох чадварыг дээшлүүлэхийн тулд уг түвшинд тохирсон унших чадварыг хөгжүүлж мэргэжлийн ном, сэтгүүл, интернетийн мэдээллийг англи хэлний дунд түвшинд бүрэн ашиглаж сурах дадал олгох; 3. Бичих дадал-2: Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил бичихэд шаардлагатай бичгийн үндсэн дадал, чадварыг хөгжүүлэх, суурь шинжлэх ухааны салбарын сургалт, судалгаанд түгээмэл хэрэглэгддэг үг хэллэгийг ашиглан англи хэл дээр бичих чадварыг дээшлүүлэх;
1. Унших дадал-1: Англи хэлний анхан дунд түвшинд тохирсон сэтгэл судлал, компьютер, мэдээллийн технологи, социологи, геологи, хүмүүнлэгийн ухаан, судалгааны ёс зүй зэрэг шинжлэх ухааны холбогдолтой сэдвийн хүрээнд өгөгдсөн академик бичвэрийг унших, гол санааг ойлгох, эх сурвалжаас хэрэгтэй мэдээллээ хайж олох, харьцуулах, эсрэгцүүлэх, задлан шинжлэх, нэгтгэн дүгнэх, бодит туршлагатай холбох, баримт, үзэл бодлыг ялгах, хэлэлцүүлэг хийх, товчлол хийх зэрэг уншиж ойлгосноо батжуулах дасгалыг хийж гүйцэтгэнэ. 2. Бичих дадал-1: Бичих чадварт зайлшгүй шаардлагатай англи хэлний өгүүлбэрийн үндсэн бүтэц, зохион байгуулалт, бичих үйл явцын үндсэн гурван үе шаттай танилцах, хэрэглэж сурах, түүний дагуу богино цогцолбор бичих дадал, чадварыг эзэмшүүлнэ. Мөн шаардлагатай хэлзүйн зарим дүрэм, бүтцийг хэрэглэж сурна. 3. Харилцах дадал-1: Нийгэм, хүмүүнлэг, байгаль, цахим технологийн холбогдолтой үг хэллэг, үе өргөлтийг зөв сонсох, дуудах, цээж бичиг хийх, академик богино лекц сонсож тэмдэглэл хийх, гол, туслах мэдээлэл, түлхүүр үгийг ялгаж сонсох, лекцийн агуулгыг ярих, танилцуулах, илтгэл тавих, хэлэлцүүлэг явуулах, багаар ажиллах, харилцан ярилцах зэргээр суралцагсдын ярих, сонсох чадварыг хөгжүүлэх, өргөн хэрэглэгддэг академик үгсийг зөв дуудах дасгалыг хийж гүйцэтгэнэ.
Англи хэлний анхан дунд түвшний мэдлэгтэй оюутнуудад 1. Унших дадал-1: Суурь шинжлэх ухааны академик эхэд нийтлэг хэрэглэгддэг үг хэллэг, нэр томъёог эзэмшүүлэх, зарим салбарын мэдлэгтэй болгох, үгийн санг баяжуулах, мэдээлэл олж авах, ашиглах чадварыг хөгжүүлэхийн тулд анхан дунд түвшинд тохирсон унших чадварыг эзэмшүүлж, судалгааны ажил, мэргэжлийн ном, сэтгүүл, интернэтийн мэдээллийг англи хэл дээр ашиглаж сурах дадал олгоход уг хичээлийн зорилго оршино. Энэ хичээлийг судалснаар оюутан шинжлэх ухааны бичвэр, судалгаа, эх сурвалжийг англи хэл дээр бүтээлчээр уншиж ойлгох, хичээл сургалт, судалгааны ажилдаа ашиглах мэдлэг чадвартай болно. 2. Бичих дадал-1: Их сургуулийн түвшинд академик богино цогцолбор бичих чадварын үндсэн арга барилыг эзэмшүүлэхэд хичээлийн зорилго, ач холбогдол оршино. 3. Харилцах дадал-1: Академик сэдвийн хүрээнд цээж бичиг хийх, богино лекц сонсож ойлгох, санаа бодлоо илэрхийлэхэд зайлшгүй шаардагдах харилцааны чадварыг хөгжүүлэхэд хичээлийн зорилго оршино.