МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Сүүлийн 3 жилд зааж буй хичээлүүд. Хичээлийн товч агуулга, зорилгыг хуучирсан эсвэл шинэчлэгдээгүй хувилбараар үзүүлж байж болзошгүй.
Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Бст
Индекс: EDUC701
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Үндсэн сэдвүүдэд Харьцуулсан боловсрол судлалын үүсэл хөгжил ба ач холбогдол, Хүмүүн капитал, Нийгмийн капитал, Сургуулийн чанарыг нэмэгдүүлэхэд харьцуулсан судалгааны үзүүлэх нөлөө, Неоеэкологийн, Нео-интституцийн хөгжлийн онолууд, Боловсролын бодлогын шинжилгээш, эрх зүйн орчин, эдийн засгийн үр ашиг зэрэг байна. Дэлхий нийтийн боловсролын тулгамдсан асуудлуудыг үндэсний түвшинд хэрхэн шийдэж байгаад харьцуулсан боловсрол судлалын онолын үүднээс тайлбарлах, таамаглал дэвшүүлэн батлах, хэлэлцүүлнэ.

Зорилго

Харьцуулсан боловсрол судлалын онол, арга зүйтэй танилцуулж, олон улсын боловсролын хөгжлийн чиг хандлагыг харьцуулсан олон улсын судалгааны үр дүнд шинжилгээ хийх замаар тотоож, боловсролын гадаад хүчин зүйл, орчны нөлөөллийг харгалзах, үндэсний боловсролын системүүдийн даяршлын нөхцөлд оршин тогтнох хүчин зүйлүүдийн талаар баримтад суурилсан дүгнэлт, зөвлөмж боловсруулах чадвар эзэмшүүлнэ.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Бст
Индекс: EDUC200
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Сурган хүмүүжүүлэх зүй нь шинжлэх ухааны танин мэдэхүйн салбарын хувьд нийгмийн онцгой үүрэг болох өсвөр, залуу үеийг сургаж хүмүүжүүлэх үйл явцыг/СХҮЯ/судална. Сурган хүмүүжүүлэх үйл явц нь багш сурагчдын хөгжиж буй харилцан нөлөөлөл юм. Энэхүү харилцан нөлөөлөл нь суралцагчид хөгжин төлөвших, боловсрол эзэмших зорилгыг хангах, тэд асуудлыг дэвшүүлэн бие даан болон хамтран бүтээлчээр шийдвэрлэх чадвартай бие хүн болон төлөвшихөд чиглэнэ. Сурган хүмүүжүүлэх үйл явцыг төлөвлөх, зохион байгуулан хэрэгжүүлэх, дүгнэн шинжлэх онол арга зүй, багш мэргэжлийн онцлог, сурган хүмүүжүүлэх ур чадвар, эв дүй, суралцагчдын нас, сэтгэц хувийн онцлог, тэдгээрийг хэрхэн харгалзах зэрэг асуудлыг судална.

Зорилго

Сурган хүмүүжүүлэх зүйг судалснаар оюутан, сурган хүмүүжүүлэх үйл явцыг ерөнхий боловсролын сургуулийн төвшинд зохион байгуулах онол, арга зүйг эзэмшинэ. Ингэснээр мэргэжлийн дидактик судлах, багшлах дадлагад гаргах боломж бүрдэнэ.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Бст
Индекс: EDUC800
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Боловсрол нийгэм-хувь хүн. Боловсролын шинэчлэл, тогтвортой хөгжлийн боловсрол. Даяарчлал ба боловсролын бодлого. Боловсрол бие хүн, соёл тэдгээрийн хамаарал. Боловсролын загвар стандарт, чанар, үнэлгээ, тогтолцоо, агуулга зэрэг асуудлын талаарх онол, үзэл баримтлал багтана.

Зорилго

боловсролын хөгжил, шинэчлэл ба нийгэм, биехүний хөгжлийн хамаарлыг судлан дүн шинжилгээ хийхэд суралцахад чиглэнэ. Боловсролын хөгжил, шинэчлэл ба нийгэм. Тогтвортой хөгжил ба боловсрол. Даяарчлал ба боловсрол. Тасралтгүй боловсрол. Боловсрол, бие хүн, соёл, тэдгээрийн хамаарал. Боловсролын загвар, стандарт. Боловсролын чанар ба үнэлгээ. Боловсролын уламжлалт ба орчин үеийн тогтолцоо. Боловсролын агуулга, түүний бүтэц, боловсролын агуулгыг тодорхойлох онол арга зүй зэрэг асуудлыг судлана.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Бст
Индекс: EDUC600
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Боловсролыг нийгмийн үзэгдэл болохын хувьд судлан, түүний үүсэл, хөгжлийн түүх, хөгжлийн хандлагын талаар мэдлэг эзэмшин боловсролын тогтолцоо, түүний шинэчлэл, боловсролын бодлого, үйл ажиллагааны чанарын талаар дүн шинжилгээ хийж сурахад чиглэнэ.

Зорилго

Боловсрол судлалын үүсэл, хөгжил, хандлага. Боловсрол судлалын судлах зүйл. Зорилт, үндсэн категори. Боловсрол судлал. Шинжлэх ухааны салбарууд. Боловсрол түүний мөн чанар. Зорилго, агуулга. Боловсролын тогтолцоо. Түүний уламжлал, шинэчлэл. Боловсролын хүртээмж чанар.





Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар