МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Сүүлийн 3 жилд зааж буй хичээлүүд. Хичээлийн товч агуулга, зорилгыг хуучирсан эсвэл шинэчлэгдээгүй хувилбараар үзүүлж байж болзошгүй.
Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Бст
Индекс: EDUC201
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Сургалтын технологи нь сурган хүмүүжүүлэх үйл ажиллагааны үр дүнг хангахад чиглэсэн багш, сурагчдын оролцоог нэмэгдүүлэх онол арга зүйг судалдаг. Хичээлээр Монголын болон гадаад улсын шилдэг сургалтын технологийн талаар мэдээлэл өгч, судлуулан, сургалтын өнөөгийн үйл явцыг сайжруулах арга замыг тодорхойлох, түүнийг хангахад шаардлагатай мэдлэг, чадварыг оюутан эзэмшинэ. Сургалтын технологи, түүний хөгжил, орчин үеийн сургалтын дэвшилтэт арга хэлбэрүүд. Ээлжит болон нэгж хичээлийн хөтөлбөр боловсруулан сурагчдын авъяас чадварыг хөгжүүлэх арга зүй эзэмшинэ. Ерөнхий боловсрол эзэмших эрэлт хэрэгцээг хангах зорилгоор хичээлд бэлтгэх, зохион байгуулах, сургалтын дэвшилтэт арга техникийг хэрэглэх талаар мэдээлэл өгч, өнөөгийн ЕБС-ийн туршлагад дүн шинжилгээ хийнэ.

Зорилго

Сургалтын технологийг судалснаар оюутан сургалтыг ерөнхий боловсролын сургуулийн түвшинд зохион байгуулах онол, аргазүйг эзэмшинэ. Сурагчдын сурах сэдлийг төрүүлэх, идэвхжүүлэх, бүтээлч, бие даасан сэтгэхүйг хөгжүүлэх аргазүйтэй танилцуулна. Ингэснээр мэргэжлийн дидактик судлах, багшлах дадлагад гаргах боломж бүрдэнэ.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Бст
Индекс: EDUC605
Багц цаг: 2

Товч агуулга

Сургалтын технологи, сургалтын загвар, Дикк Карреугийн загвар.

Зорилго

Тухайн хичээлийг үзсэнээр суралцагчид сургалтын технологи, сургалтын загварын онолын үндсэн мэдлэгийг эзэмшиж, тухайн салбарын сургалтын загвар боловсруулах чадвар эзэмшинэ.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Хс, Гхст
Индекс: PROF600
Багц цаг: 2

Товч агуулга

Энэхүү хичээлээр хөдөлмөр эрхлэлтийн нийтлэг үйлчилгээ, түүний төрөл, хэлбэр, ажил мэргэжлийн талаарх мэдээлэл,хөдөлмөр эрхлэлтийн талаарх зөвлөгөө, ажил мэргэжлийн зөвлөгөө,тус зөвлөгөөг өгөх үйл явц, ажил мэргэжлийн зөвлөхийн ур чадвар, ажилд зуучлах, хөдөлмөрийн зах зээл, хөдөлмөрийн зах зээлийн мэдээллийн сан, хөдөлмөр эрхлэлтийн байгууллагууд, ажил мэргэжлийн мэдээллийн төв, түүний бүтэц, хүний нөөцийн менежмент, зорилтот бүлгийн хөдөлмөр эрхлэлтийг дэмжих, хөдөлмөрийн салбарын бодлого, эрх зүйн бичиг баримтын төрөл зэрэгт холбогдох мэргэжлийн англи хэлний нэр томьёоны талаар тухайлсан мэдлэг олгоно.

Зорилго

Энэхүү хичээлээр хөдөлмөрийн салбарын мэргэжлийн англи хэлний нэр томьёог эзэмшүүлэх зорилготой. Тус хичээлийг судалснаар мэргэжлийн нэр томьёоны англи дүймэнг мэдэж авахаас гадна холбогдох судалгааны материалыг уншиж, ашиглах түүнчлэн бичгийн болон аман орчуулга хийх чадвартай болно.

Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Бст
Индекс: EDUC802
Багц цаг: 3
Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Бст
Индекс: EDUC699
Багц цаг: 2
Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Нус, Бст
Индекс: EDUC808
Багц цаг: 3
Харьяалах тэнхим: МУИС, Шус, Хс, Гхст
Индекс: AENG124
Багц цаг: 3

Товч агуулга

Энэхүү ахисан шатны хөтөлбөр нь суралцагчдын унших, бичих, харилцах, сонсох чадварыг суурь шинжлэх ухааны салбарын мэргэжлийн англи хэлний бичвэрүүдэд тулгуурлан сайжруулна. Суралцагчид сонгосон сэдвээ гүнзгийрүүлэн, эх сурвалжаас мэдээлэл цуглуулж, судалгаа хийж, төрөл бүрийн академик бичвэрүүдийг оршил, суурь мэдээлэл, үндсэн хэсэг, дүгнэлт зэрэг бүтцийн түвшинд бичих, унших, харилцах арга барилыг эзэмшинэ. Суралцах явцад тулгардаг академик түвшний сорилтуудыг тодорхойлон, тэдгээрийг хэрхэн гүйцэтгэх талаар танилцуулж, дадлагажуулна. Мөн академик лекцүүдийг харилцах ур чадварын түвшинд тэмдэглэл хөтлөх, үзэл бодлоо чөлөөтэй, өөрийн үгээр тайлбарлах, дүгнэлт хийх, тоймлох зэрэг академик чадварыг эзэмших нь уг хичээлийн гол ач холбогдол юм.

Зорилго

Энэхүү хичээл нь суралцагчдыг Европын олон хэлний суурь хөтөлбөр (CEFR)-ийн C1 ахисан түвшний академик англи хэлний мэдлэг, ур чадваруудыг эзэмшиж, үр дүнтэй хэрэглэж сурахад чиглэнэ. Суралцагчид академик англи хэлний суурь ойлголт, бүтэц, нэр томьёо, найруулгын хэв маяг, логик уялдаа холбоог ойлгож, тэдгээрийг унших, бичих, сонсох, ярих үйл ажиллагаанд хэрэглэх чадвартай болж, академик орчны харилцаанд бие даан оролцох чадамжтай болно.





Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар