Бидний тухай
Багш ажилтан
МУИС-ийн сургалтын хөтөлбөрүүдэд тусгагдсан хичээлийн нэг багц цагийн бодит өртгийг олон улсын жишгээр тооцож, сургалтын төлбөрийн багц цагийн үнэлгээг тогтоох загвар боловсруулахад энэхүү судалгааны зорилго оршино. МУИС-ийн орлого нь үндсэн болон эрдэм шинжилгээ, туслах үйл ажиллагааны орлогоос бүрдэх бөгөөд үндсэн үйл ажиллагааны буюу сургалтын төлбөрийн орлого, төсвийн санхүүжилтээс бүрддэг. Харин зарлагыг цалин хөлсний зардал, бараа үйлчилгээний зардал, сургалтын үйлчилгээний зардал, эрдэм шинжилгээ инновацийн зардал, тогтмол болон хөрөнгийн зардал гэсэн бүлгээр төсөвлөж тайлагнаж байгаа нь үйл ажиллагааны онцлогоос хамааран зардал хуваарилж өртөг тооцох боломж олгож байна. Судалгаагаар бүрэлдэхүүн сургууль тус бүрийн сургалтын багц цагийн өртөг, хичээлийн хөтөлбөр тус бүрийн багц цагийн өртөг тооцох аргачлалыг боловсруулсан. Сургалтын багц цагийн төлбөр тооцох арга зүйг санал болгосон.
The purpose of this research is to calculate the actual cost of one set of lesson hours included in the NUM curriculum according to international standards, and to develop a model to determine the evaluation of the set of tuition fees. NUM's income consists of income from basic, academic and auxiliary activities, income from basic activities or tuition fees, and budget funding. However, budgeting and reporting expenses by groups such as salary expenses, goods and services expenses, training service expenses, research and innovation expenses, and fixed and capital expenses gives an opportunity to allocate costs depending on the characteristics of the activity. Based on the research, a methodology was developed to calculate the cost of a set of teaching hours for each component school and the cost of a set of teaching hours for each course program. Methodology for calculation of fees for training package hours is proposed.
Түлхүүр үгс: