Бидний тухай
Багш ажилтан
Орчин үед бизнесийн амжилт нь үнэнч хэрэглэгч, сэтгэл ханамжтай үйлчлүүлэгчидтэй хамааралтай асуудал болсон нь маргаангүй юм. Бизнесийн байгууллагын борлуулалт эсвэл хэрэглэгчийн худалдан авалын мэдээлэлд үндэслэн хувь хүний худалдан авалтын зан төлвийг тодорхойлох, тэднийг сегментчилэх, тэдэнтэй урт хугацааны харилцааг бий болгох нь хэрэглэгчтэй харилцах удирдлагын стратеги бодлогыг тодорхойлох, хэрэгжүүлэхэд нэн чухал юм. Хэрэглэгчтэй харилцах харилцааны оновчтой бодлого, түүний амжилттай хэрэгжилт нь компаний хэрэглэгчийг урт хугацаанд тогтоон барих, байгууллагын үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх боломжийг олгоно. Энэхүү судалгааны өгүүлэлд компаний борлуулалтын ажил гүйлгээнд өгөгдөл олборлолтын RFM шинжилгээний аргыг “R” програм дээр хэрэглэж хэрэглэгчдийг тодорхойлж ангилах, улмаар судалгааны үр дүнг шийдвэр гаргахад хэрхэн ашиглах боломжийн талаар судлахыг зорьсон.
БАРААНЫ НӨӨЦИЙН ХЭМЖЭЭГ ОНОВЧТОЙ ЗОХИЦУУЛАХ ЗАГВАР Л.Тунгалаг tungalag.l@seas.num.edu.mn Монгол Улсын Их Сургууль, Хэрэглээний Шинжлэх Ухаан, Инженерчлэлийн Сургууль Товч агуулга: Барааны нөөц хэт их, бага хэмжээтэй байх боломжгүй. Хэрвээ худалдааны компанид барааны нөөц хэт их байвал тэдгээрийг агуулах, хадгалах, элэгдлийн зардал ихсэнэ. Түүнчлэн тухайн хугацаанд эдгээр бараа нь бусад газарт эрчимт эрэлтийг бий болгох боложтой. Худалдааны компани барааны нөөцийн хэмжээгээ хэрхэн оновчтой зохицуулах загварчлалыг гаргасан. Уг загварын тооцоог “MR” Brand Компаниас худалдааны компанид бараа ханган нийлүүлэлтийн статистик үзүүлэлтээр бодсон. Түлхүүр үг: Барааны өртөг, бараа зохион байгуулалтын зардал, бараа хадгалалтын зардал, барааны багц, нөөцийн функц, үргэлжлэх мөчлөг