МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ

Бидний тухай


Багш ажилтан

 /  Бидний тухай  /  Багш ажилтан /  Дэлгэрэнгүй мэдээлэл

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл


Судалгааны чиглэл:
Мэдээллийг профессор, багш, ажилтан МУИС-ийн мэдээллийн санд бүртгүүлснээр танд харуулж байна. Мэдээлэл дутуу, буруу тохиолдолд бид хариуцлага хүлээхгүй.
Англи нэр: Language Acquisition Theories and Methods
Бүртгэлийн дугаар: P2020-3832
Санхүүжүүлэгч: National University of Mongolia
Мөнгөн дүн: 3.3 сая ₮
Хугацаа: 2018.12.31 - 2020.01.28
Захиалагч: National University of Mongolia
Төлөв: Хэрэгжиж дууссан

Хураангуй

МУИС-ийн бакалаврын түвшиний мэргэжлийн суурь хичээлийн сургалтын хөтөлбөрт ашиглах үндсэн сурах бичиг зохиох төслийг МУИС-ийн захиалгаар гүйцэтгэв. Энэхүү төслийн үр дүнд нийт 40хх сурах бичиг зохиож, зохиогчийн эрхээ МУИС Пресстэй байгуулсан гэрээнд үндэслэн шилжүүлнэ. Төслийн ач холбогдол: -Сургалтын чанар, хүртээмжийг сайжруулах -Оюутны мэдлэг чадварыг дээшлүүлэх -Танхимын болон танхимаас гадуурх сургалтын үр өгөөжийг дээшлүүлэх -Багш нарын хамтын ажиллагааг дээшлүүлэх -Нэгж хичээлийн хөтөлбөрийн агуулга, арга зүй, үнэлгээг сайжруулах -Сургалт судалгааны нэгдлийг хангах Сурах бичгийн үндсэн бүтэц: Орчин үеийн их дээд сургуулийн сурах бичгийн нийтлэг бүтэцтэй уялдуулан уг хичээлийн хөтөлбөрийн агуулгад үндэслэн лекц семинарын хичээлд ашиглаж болохуйцаар нийт 10 орчим бүлэгтэй сурах бичиг зохионо. Бүлэг тус бүрийг 3-4 дэд бүлгийн агуулгаар баяжуулан, хэлэлцэх асуудал, дасгал даалгавар, нэмж дэлгэрүүлж унших ном зүйн жагсаалттай хийнэ.

Abstract

The project to develop a textbook to be used in the bachelor's degree program at the National University of Mongolia was commissioned by the National University of Mongolia. As a result of this project, a textbook with a 320 pages were developed and handed over to the NUM Press. Expected effects of the project: -Increase the quality of education and the supply of textbooks -Improve learner knowledge and abilities -Expand the effectiveness of education in and out of the classroom -Fostering faculty collaboration -Enhance the content and evaluation of the subject -Increase the correlation between education and research The main structure of the textbook: In accordance with the general structure of modern university textbooks, a textbook with a total of about 10 chapters will be developed based on the content of the curriculum that can be used in lectures and seminars. Each chapter will be enriched with the content of 3-4 sub-chapters and will include an agenda, exercises, and a bibliography for further reading.

Түлхүүр үгс:
Сурах-бичиг
МУИС-ийн-захиалгат-төсөл
мэргэжлийн-суур
Англи нэр: Research on Defining Factors Influencing Written Communication Skills of Korean Language Learners
Бүртгэлийн дугаар: P2019-3642
Санхүүжүүлэгч: Asia Research Center
Мөнгөн дүн: 10.0 сая ₮
Хугацаа: 2019.02.20 - 2019.12.31
Захиалагч: National University of Mongolia
Төлөв: Хэрэгжиж дууссан

Хураангуй

Орчин үед төгсөгчдөд тавигдах шаардлагын эн тэргүүнд бичгийн харилцааны ур чадвар орж байна. Бичгийн харилцааны ур чадвар гэдэг бол үсгийн тэмдэгт ашиглан өөрийн бодол санаа, мэдээлэл, мэдрэмж зэргийг бичгээр илэрхийлж уншигчид дамжуулдаг харилцааны үйл явц юм. Энэ удаагийн судалгаагаар бид хоёрдогч хэлний бичгийн харилцааны ур чадвар буюу солонгос хэл суралцагчдын бичгийн харилцааны чадвар, түүнд нөлөөлж буй хүчин зүйлийг тодорхойлохоор зорилоо. Энэ чиглэлийн судалгаа эхлэл төдий байгаа ч өнөө хүртэл хийгдсэн судалгаагаар солонгос хэл сурч буй монголчуудын бичгийн ур чадвар тун тааруу, 100-аас 30 орчим хувийн гүйцэтгэлтэй байна. Иймд уг судалгаагаар хоёрдогч хэлний алдааны шинжилгээ болон үнэлгээний арга зүй ашиглан суралцагчдын бичгийн ур чадварт нөлөөлж буй хүчин зүйлийг өгүүлбэрзүй, цогцолбор, дискурсын түвшинд илрүүлж SPSS болон бусад хэл боловсруулах програм ашиглан суралцагчдын бичвэр хийгээд санал асуулгын дүн шинжилгээг нарийвчлан боловсруулна. Мөн түүвэр судалгаа, ярилцлага, ажиглалтын арга ашиглан суралцагчийн сэтгэлзүйд нөлөөлж буй хүчин зүйлийг танихуй, нийгэм хэл шинжлэлийн үүднээс тодорхойлно. Солонгос хэл суралцагчдын бичгийн харилцааны ур чадварт нөлөөлж буй хүчин зүйлийг тодорхойлсноор сурах, сургах үйл ажиллагааны агуулга, аргазүй, сургалтын материал хэрэглэгдэхүүн, үнэлгээг сайжруулж, сургалтын чанарт ахиц гаргах ач холбогдолтой.

Abstract

Written communication skills have become the main criteria for the job recruitment in modern days. Written communication skills are defined as a process of conveying one’s opinions, information, and feelings to readers by using letters and symbols. Written communication skills are assessed in accordance with writing, state of mind and learning factors that influence writing skills. Second language learners studying the Korean language are lacking written communication skills and more researches need to be conducted concerning this issue. Thus, the main focus of this study is to define the main factor that hinders the Second language learners studying the Korean language from meeting the written communication criteria in terms of paragraph, sentence and discourse levels. The study will be conducted on the basis of the writing examination papers. Furthermore, we will define the factors that influence the students’ psychology. The research result will be processed by using SPSS program and we will determine the relationship between the research result and the Korean language written communication skills. The significance of the research is considered to enhance the course content and to enable the students to improve and assess their written communication skills.

Түлхүүр үгс:
Солонгос-хэл-суралцагч
бичгийн-харилцааны-ур-чадвар
нөлөөлөх-хүчин-зүйл




Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар