Бидний тухай
Багш ажилтан
Номин Холдинг ХХК-ийн захиалгаар Номин сүлжээ дэлгүүрийн одоогийн хэрэглэгчдийг тогтоон барих, шинэ хэрэглэгчдийг татах зорилго бүхий хэрэглэгчид рүү чиглэсэн стратегийн санал боловсруулах зөвлөх үйлчилгээний ажлыг 2024 оны 10 сарын 20-ны өдрөөс 1 сарын хугацаанд хийж гүйцэтгэв. Зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх гэрээнд заасны дагуу хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгааны үр дүнтэй танилцаж, шинээр чанарын судалгаа буюу фокус бүлгийн ярилцлага хийж үр дүнд нь үндэслэн богино, дунд хугацаанд хэрэгжүүлэх хэрэглэгчид рүү чиглэсэн стратегийн саналыг боловсруулсан.
At the behest of Nomin Holding LLC, a consultancy service was conducted for one month, from October 20, 2024, to formulate a strategic proposal for Nomin chain stores to retain current customers and attract new customers. As specified in the consulting services agreement, we reviewed the customer satisfaction survey results, conducted new qualitative research through focus group interviews, and developed strategic proposals for customers to implement in the short and medium term based on those results. To create a customer-focused strategy, we conducted both theoretical and empirical studies on chain stores' customer-oriented strategies. We designed a set of 35 questions for the focus group interview and pretested them with three groups: active consumers, passive consumers, and employees, making appropriate improvements to the content and logical sequence of the questions.
Түлхүүр үгс: