Бидний тухай
Багш ажилтан
This research was made with the purpose to process the feedback on factors of service quality performance level, the satisfaction of students, the influence of students’ loyalty and improvement of service quality, and to research higher education service quality evaluation on the position of students. A total of 227 students of state universities are the object of the research. As the result of the research, the hypothesis that during the pandemic the evaluation for the service is different as a class learning experience of the students are not the same is not accepted. Even though many of the SERVPERF measurement items have been used in this study, Tangibles and Assurance were rated low and all five factors in service quality were found to have a positive effect on satisfaction. Student satisfaction and student loyalty are also directly related.
барааны тэмдэг эзэмшигчийн эрх зүйн хамгаалалт,түүний төрөл, хэлбэр хууль зүйн арга хэрэгсэл нь барааны тэмдэг эзэмшигчийн эрхийг зөрчсөн, түүнд хүлээлгэх хууль зүйн хариуцлага гэсэн ухагдахуунтай нягт уялдана.энэхүү зөрчил, хариуцлагын асуудлыг хувийн болон нийтийн эрх зүйн хууль тогтоомжоор зохицуулсан байдаг.барааны тэмдэг эзэмшигчийн эрхийн хамгаалалтиргэний эрхзүй, эрүүгийн эрх зүй, захиргааны эрх зүй гэх зэрэг эрх зүйн хамгаалалтын тодорхой хэлбэр түүнд бэхжигдсэн аргуудын тусламжтай хэрэгжиж байна.Барааны тэмдэг газар зүйн заалтын тухай хуульд, эрх эзэмшигчийн эрхийн зөрчлөөс үүдсэн эд хөрөнгийн хохирол нөхөн төлөх асуудлыг иргэний хуульд зааснаар шийдвэрлэнэ хэмээн заасан.оюуны өмчийн эрхийн зөрчил түүний дотор барааны тэмдэг эзэмшигчийн онцгой эрхийн зөрчилд хүлээлгэх хууль зүйн хариуцлага нь гэм хор хохирол учруулсаны төлөөх хариуцлага юм. Энэ төрлийн хариуцлага нь гэм хор учруудсанэас үүсэх үүрэг гэсэн иргэний хуулийн зохицуулалтад хамаарч Монгол улсын тиргжэний хуулийн 497-р зүйлд үндэслэгдэнэ.