Бидний тухай
Багш ажилтан
Маркетингийн стратеги нь бизнесийн үйл ажиллагааны орлого, ашгийг тодорхойлоход нөлөө үзүүлдэг, олон асуудлыг хамардаг чухал хүчин зүйл гэдгийг мэддэг ч тоон үзүүлэлтээр бизнесийн орлого, ашигт хэрхэн нөлөөлж байгааг тэр бүр тооцдоггүй, тайлагнадаггүй. Тэгэхээр энэ судалгааны ажлаар компанийн авч хэрэгжүүлж буй маркетингийн зардал нь санхүүгийн гүйцэтгэлийн үзүүлэлтүүд болох борлуулалт, үйл ажиллагааны зардал болон цэвэр ашигт хэрхэн нөлөөлдгийг судлах, улмаар урт хугацаанд компанийн хувьцааны үнэлгээ, нийт хөрөнгийн өгөөж болон өөрийн хөрөнгийн өгөөжид хэрхэн нөлөөлж байгааг тодорхойлох зорилго тавьсан. MХБ-ийн А болон Б индексэд багтсан компаниудын санхүүгийн тайлангийн үзүүлэлтүүдээс маркетингийн зардал борлуулалтын орлого, хөрөнгийн өгөөж, хувьцааны үнэлгээг өсгөхөд ямар нөлөө үзүүлснийг МХБ-ийн мэдээлэлд үндэслэн судалсан болно.
The marketing strategy is essential input for the businesses to increase its revenue and profit, and it is rare for companies to evaluate marketing contribution quantitatively and financially. In this study, I reviewed literatures related to the metrics which measures marketing effects on financial performance and aimed to determine whether the marketing expense had influenced to the stock price in the long term based on the financial statements of MSE A and B companies.