Бидний тухай
Багш ажилтан
Abstract In recent years, large international chains of fast food restaurants have been increasing in the Mongolian market. Previous researches in Mongolia's hospitality industry, especially food production establishments, have mostly focused on food hygiene and employee satisfaction. Therefore, the purpose of the research is to survey the customers of international fast food restaurants operating in Mongolia and find out that the quality of service perceptions by them actually differs from their expectations. The service quality level of the survey is average (3.63), the service quality indicators that need to be improved are prompt service (-0.89), sincere attention to customer requests (-1.39), problem solving (-1.05), always ready to help customers (- 0.91), friendly polite relationship (-1.30). Хураангуй Сүүлийн жилүүдэд олон улсын томоохон сүлжээ түргэн хоолны газрууд Монголын зах зээлд нэмэгдэж байна. Монгол орны зочлох үйлчилгээний салбарт, ялангуяа хоол үйлдвэрлэлийн байгууллагуудын талаархи өмнөх судалгааны ажлууд ихэвчлэн тухайн хоолны эрүүл ахуй, ажилчдын сэтгэл ханамжийн талаархи судалгаа голложээ. Иймд судалгааны ажлын зорилго нь Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй олон улсын түргэн хоолны газрын үйлчлүүлэгч нараас судалгаа авч үйлчилгээний чанарын талаарх бодит мэдэрсэн үйлчилгээ тэдний хүлээлтээс зөрүүтэй байгааг илрүүлэхэд оршино. Судалгааны үйлчилгээний чанарын түвшин дундаж (3.63), сайжруулах шаардлагатай байгаа үйлчилгээний чанарын үзүүлэлтүүд нь үйлчилгээний хурдан шуурхай үйлчилгээ (-0.89) үйлчлүүлэгчийн хүсэлтэд чин сэтгэлээсээ анхаарал хандуулах (-1.39), асуудал шийдвэрлэх байдал (-1.05), үйлчлүүлэгчдэд туслахад ямагт бэлэн байх (-0.91), найрсаг эелдэг харилцаа (-1.30) гэсэн үзүүлэлтүүдэд байна.
Abstract In 2019, due to the epidemic of Covid-19 in Wuhan, China, there were changes in the normal life of countries, and the economy faced many social problems.How the consequences of previous epidemics affected the country's economy was compared. After the pandemic, the research shows that there has been a significant change in the trends of tourism industry products and services and consumer travel needs. Хураангуй 2019 онд БНХАУ-ын Ухань хотод гарсан Ковид-19 цар тахлын улмаас, улс орнуудын хэвийн амьдралд өөрчлөлт гарч, эдийн засаг нийгмийн олон асуудлуудтай тулгараад байсан. Урд өмнө нь гарч байсан цар тахлуудын үр дагавар улс орны эдийн засаг аялал жуулчлалын салбарт хэрхэн нөлөөлсөн талаар харьцуулан судлав. Цар тахлын намжилтын дараа аялал жуулчлалын салбарын бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, хэрэглэгчийн эрэлт хэрэгцээнд өөрчлөлт гарсан нь судалгаагаар харагдаж байна.
Сүүлийн жилүүдэд олон улсын томоохон сүлжээ түргэн хоолны газрууд Монголын зах зээлд нэмэгдэж байна. Монгол орны зочлох үйлчилгээний салбарт, ялангуяа хоол үйлдвэрлэлийн байгууллагуудын талаархи өмнөх судалгааны ажлууд ихэвчлэн тухайн хоолны эрүүл ахуй, ажилчдын сэтгэл ханамжийн талаархи судалгаа голложээ. Иймд судалгааны ажлын зорилго нь Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй олон улсын түргэн хоолны газрын үйлчлүүлэгч нараас судалгаа авч үйлчилгээний чанарын талаарх бодит мэдэрсэн үйлчилгээ тэдний хүлээлтээс зөрүүтэй байгааг илрүүлэхэд оршино. Судалгааны үйлчилгээний чанарын түвшин дундаж (3.63), сайжруулах шаардлагатай байгаа үйлчилгээний чанарын үзүүлэлтүүд нь үйлчилгээний хурдан шуурхай үйлчилгээ (-0.89) үйлчлүүлэгчийн хүсэлтэд чин сэтгэлээсээ анхаарал хандуулах (-1.39), асуудал шийдвэрлэх байдал (-1.05), үйлчлүүлэгчдэд туслахад ямагт бэлэн байх (-0.91), найрсаг эелдэг харилцаа (-1.30) гэсэн үзүүлэлтүүдэд байна.
2019 онд БНХАУ-ын Ухань хотод гарсан Ковид-19 цар тахлын улмаас, улс орнуудын хэвийн амьдралд өөрчлөлт гарч, эдийн засаг нийгмийн олон асуудлуудтай тулгараад байсан. Урд өмнө нь гарч байсан цар тахлуудын үр дагавар улс орны эдийн засаг аялал жуулчлалын салбарт хэрхэн нөлөөлсөн талаар харьцуулан судлав. Цар тахлын намжилтын дараа аялал жуулчлалын салбарын бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, хэрэглэгчийн эрэлт хэрэгцээнд өөрчлөлт гарсан нь судалгаагаар харагдаж байна.
The status of Mongolia’s tourism industry is related to the level of participation of residents and, first of all, their positive and negative perceptions of the impact of tourism. As they are an irreplaceable stakeholder in tourism, they are generally moving towards an approach that involves them in participatory tourism activities. The basic understanding of local people in Mongolia about the impact of tourism, their distinguishing features, and the interrelationship between the effects aims to explain that local people are essential participants in tourism. The survey was conducted in 2021 using a random sampling method with four groups of 10 each and a total of 40 closed-ended questionnaires related to the TDA. A total of 4415 residents participated. As a result of the research, local people perceived the impact of economic, social, cultural, environmental, state, and administrative activities caused by the TDA differently as positive and negative, and these effects were found to be positively and strongly correlated. The current average level of knowledge of residents about the impact of tourism proves that “residents” have become one of the leading players in tourism, and in the future, the concept of “participatory” tourism should be reflected in development plans.
Abstract This article relies on historical geography method to explain why the ancient Buddhist settlements in Mongolia moved while bringing their belongings, how Buddhism and the surrounding events affected the settlement, and what happened to the settlement after the migration ended. The establishment of religious communities, their customs, traditions and teachings have significantly influenced on the shift from a nomadic to an urbanized ‘mindset’ and a way of living. Subsequently, this laid the basis of Ulaanbaatar’s social economic, and cultural relations. As a result of studies, we came to conclusion that Ulaanbaatar’s chronology need to be calculated starting in 1778 thanks to the advantages brought about by the religious settlements extended stay in one location.
судалгааны ажлын зорилго нь Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй олон улсын түргэн хоолны үйлчилгээний ажилчид болон үйлчлүүлэгч нараас судалгаа авч, (1) ажилчдын ажлын сэтгэл ханамжийн талаарх үнэлгээг тодорхойлох, (2) үйлчлүүлэгчдийн үзүүлж буй үйлчилгээний чанарын талаарх төсөөлөл нь тэдний хүлээлтээс зөрүүтэй байгаа эсэх (3) ажлын сэтгэл ханамж, үйлчилгээний чанар зэрэг хувьсагч хоорондын харилцан нөлөөг илрүүлэхэд оршино. Судалгааны үр дүнд үйлчилгээний чанарын талаарх төсөөлөл нь тэдний хүлээлтээс доогуур, зөрүүтэй байгаа харуулсан ба ажлын сэтгэл ханамж нь үйлчилгээний чанарт эерэг нөлөө үзүүлж байгаа нь тогтоогдсон.
Монгол орны зочлох үйлчилгээний салбарт, ялангуяа хоол үйлдвэрлэлийн байгууллагуудын талаархи өмнөх судалгааны ажлууд ихэвчлэн тухайн хоолны эрүүл ахуй, амт чанар, үйлчилгээний чанар хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн талаархи судалгаа голложээ. Гэвч ажилчдын ажлын нөхцөл байдал, ажлын ачаалал, хамт олны дотоод уур амьсгал, урамшуулал, амжилт ололт зэрэг хүний нөөцийг судалгааны талаархи ажилчдад чиглэсэн судалгааны ажил хомс байна. Иймд судалгааны ажлын зорилго нь Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй олон улсын түргэн хоолны үйлчилгээний ажилчид болон үйлчлүүлэгч нараас судалгаа авч, (1) ажилчдын ажлын сэтгэл ханамжийн талаарх үнэлгээг тодорхойлох, (2) үйлчлүүлэгчдийн үзүүлж буй үйлчилгээний чанарын талаарх төсөөлөл нь тэдний хүлээлтээс зөрүүтэй байгаа эсэх (3) ажлын сэтгэл ханамж, үйлчилгээний чанар зэрэг хувьсагч хоорондын харилцан нөлөөг илрүүлэхэд оршино. Судалгааны үр дүнд үйлчилгээний чанарын талаарх төсөөлөл нь тэдний хүлээлтээс доогуур, зөрүүтэй байгаа харуулсан ба ажлын сэтгэл ханамж нь үйлчилгээний чанарт эерэг нөлөө үзүүлж байгаа нь тогтоогдсон.
As a result of globalization, today‟s business environment is fundamentally transforming. As a business format for market penetration, franchising has become an accepted strategy for business growth, job creation, and economic development. It helps companies to expand into foreign markets, and it also helps companies to adapt to different cultures and business rules. This research focuses on cultural obstacles to franchising in Mongolia. An interview guide was carefully designed to identify the cultural barriers based on Hofstede‟s cultural model and conducted among the owners, managers, and employees of Tavanbogd Foods. For analyzing the data gathered during the interviews, Grounded Theory was used in its three different coding levels to translate the data and discover the main cultural barriers faced by franchising companies in Mongolia.
ТОВЧ ХУРААНГУЙ 1990-ээд оны дунд үеэс Монголын зах зээлд олон улсын нислэгийн тийз борлуулах бизнес шинээр нэвтрэн орж ирсэн билээ. Иргэний нислэгийн тийз борлуулагч агентуудын ажилтнуудынаа иргэншлийн зан төлөвийг тодорхойлж, энэхүү зан төлөвийг сайжруулах арга замыг эрэлхийлэх нь зүйтэй юм. БИЗТ-ыг сайжруулахын тулд маш олон хүчин зүйлс нөлөөлдөг. Үүний дотроос АШЧ /ажлын шинж чанарын онол/-ыг энэхүү судалгааны үл хамаарагч хувьсагчаар сонгон авлаа. Судалгаанд 13 иргэний агаарын тийз борлуулагч агентын 106 ажилтан хамрагдсан. Судалгаагаар, мэргэжлийн хандлага нь аль ч хүчин зүйлтэй хамааралгүй гэх үр дүн гарлаа. Ажлын чухалаа мэдрэх болон ажлаа бүхэлд нь хариуцвал БИЗТ-н Ухамсар сайжирна гэсэн үзүүлэлт 0.643 хамааралтай гарсан. Мөн ажлыг бүхэлд нь хариуцаж хийвэл БИЗТ-н ажилчдын энэрэнгүй сэтгэлд бага нөлөөлдөг 0.481 ч эелдэг занд ихээр 0.650 нөлөөлдөг гэсэн үр дүн гарлаа. Эргэх холбоо сайн байвал БИЗТ-н нийгмийн идэвхи сайжирна гэсэн үзүүлэлт 0.707 хамааралтай буюу бусад хэмжээсээс хамгийн өндөр хамааралтай гарсан. БИЗТ-ийн 5 хүчин зүйлсийг ажилчдын ажилласан жилтэй хамааруулж үзвэл 1-р хүчин зүйл буюу ажлын олон талт байдал ажилласан жил 2 хоорондоо хамааралгүй гэж гарчээ. Түлхүүр үгс: Байгууллагын иргэншлийн зан төлөв, Ажлын шинж чанар, тийз борлуулагч агент, энэрэнгүй сэтгэл, эелдэг зан, ухамсар, нийгмийн идэвхи, мэргэжлийн хандлага
Сүүлийн жилүүдэд олон улсын томоохон сүлжээ түргэн хоолны газрууд Монголын зах зээлд нэмэгдэж байна. Монгол орны зочлох үйлчилгээний салбарт, ялангуяа хоол үйлдвэрлэлийн байгууллагуудын талаархи өмнөх судалгааны ажлууд ихэвчлэн тухайн хоолны эрүүл ахуй, амт чанар, үйлчилгээний чанар хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн талаархи судалгаа голложээ. Гэвч ажилчдын ажлын нөхцөл байдал, ажлын ачаалал, хамт олны дотоод уур амьсгал, урамшуулал, амжилт ололт зэрэг хүний нөөцийг судалгааны талаархи ажилчдад чиглэсэн судалгааны ажил хомс байна. Иймд судалгааны ажлын зорилго нь Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй олон улсын түргэн хоолны үйлчилгээний ажилчид болон үйлчлүүлэгч нараас судалгаа авч, (1) ажилчдын ажлын сэтгэл ханамжийн талаарх үнэлгээг тодорхойлох, (2) үйлчлүүлэгчдийн үзүүлж буй үйлчилгээний чанарын талаарх төсөөлөл нь тэдний хүлээлтээс зөрүүтэй байгаа эсэх (3) ажлын сэтгэл ханамж, үйлчилгээний чанар зэрэг хувьсагч хоорондын харилцан нөлөөг илрүүлэхэд оршино. Судалгааны үр дүнд үйлчилгээний чанарын талаарх төсөөлөл нь тэдний хүлээлтээс доогуур, зөрүүтэй байгаа харуулсан ба ажлын сэтгэл ханамж нь үйлчилгээний чанарт эерэг нөлөө үзүүлж байгаа нь тогтоогдсон.
Аливаа байгууллагын тогтвортой үйл ажиллагаа, орлогын тэнцвэртэй байдал зэрэг нь байгууллагын ажилчидтай салшгүй холбоотой. Ажилчид нь ажлын байрны стресс багатай байх нь ажлын бүтээмж нэмэгдүүлэх, тогтвортой байдлыг нэмэгдүүлэх гол хүчин зүйл юм. Ажлын байрны стресс их байх нь ажлаас халшрахад хүргэж байгууллагын тогтвортой үйл ажиллагаанд сөрөг нөлөөтэй. Ажлаас халшрах хам шинж нь урт хугацааны ажлын ачаалал, дарамт болон стресс нь ажиллагчдад энэхүү хам шинжийг бий болгодог. Байгууллагын хувьд ажиллагчдад ажлаас халшрах хам шинж бий болсноор ажил таслалт, ажлын гүйцэтгэл, идэвхи буурж улмаар ажлаас гарахад хүрдэг. (G. J. Maslach C, 1998) нар энэхүү ажлаас халшрах хам шинж нь гол төлөв үйлчилгээний салбарт ажиллаж буй мэргэжлийн хүмүүст илэрдэг. Ажиллагчид ажлаас халширснаар хувь, байгууллага төдийгүй үйлчлүүлэгчтэй харилцах харилцаа муудаж эхэлдэг байна. (R.R, 1988) эрдэмтэн судлаач үйлчилгээний салбарт ажилладаг ажилчдын ажлын үр дүн нь бусдаас хамааралтай ажил хөдөлмөр эрхэлдэг хүмүүс стресст орох нь хялбар бөгөөд стресс нь даамжирч “burn out” буюу ажлаас халшрах хам шинжийг үүсгэдэг талаар судалж тогтоосон байна. Иймд бид энэхүү судалгаагаар Өвөрмонголын Альша аймгийн Тaixi зочид буудлын ажилчдын ажлын байрны стресс үүсгэдэг хүчин зүйл, ажлаас халшрах хам шинжид хэрхэн нөлөөлж буйг тодруулахын тулд статистик хамаарлын шинжилгээ мөн хүчин зүйлийн регрессийн шинжилгээ хийсэн. Зочид буудлын үйлчилгээний ажилчдын ажлын ачааллаас үүсэлтэй стресс нь ажлаас халшрах хам шинжид хүчтэй нөлөөлж байна.
Abstract The issues such as sustainability of an organization and the balance of income have strongly linked to the employees. The workplace stress is considered one of the key factors in increasing productivity and sustainability. High workplace stress can lead to fatigue and negatively affect to sustainability of the organization. Due to the long-term workloads, stresses and strains are the main reasons of employee job burnout. In an organization, job burnout can lead to absenteeism, job performance, and inactivity and leave the job at the end. Maslach and Goldberg (G. J. Maslach C, 1998) suggest that the job burnout is more common in professionals working in the service sector. As employees get tired of jobs, not only individuals, but also relationship with clients begin to weaken. Scholars, such as Bachelor and Hock (R.R, 1988) have found that people who work in the service sector are likely to experience stress and job burnout. Therefore, to find out the job burnout condition in Bluesky hotel in Ulaanbaatar, Mongolia, we performed statistical correlation and regression analysis. According to the statistics, stress caused by the workload of hotel service workers has strong impact on job burnout.
Abstract - The study investigated the influence of social capital on job satisfaction with moderating effect of perceived organizational politics. The model was empirically tested based on a data collected from 237 workers in 2nd electric station in Ulaanbaatar city.Exploratory factor analysis of scales were analyzed via SPSS 23.0 software. The result illustrates that the positive impact of social capital to job satisfaction decreases when perceived organizational politics shows moderating negative effect in between.
2019 онд БНХАУ-ын Ухань хотод гарсан Ковид-19 цар тахлын улмаас, улс орнуудын хэвийн амьдралд өөрчлөлт гарч, эдийн засаг нийгмийн олон асуудлуудтай тулгараад байна. Урд өмнө гарч байсан цар тахлуудын хэмжээ, үр дагаварыг энэ удаагийн цар тахалтай харьцуулан аялал жуулчлал, зочид буудал, агаарын тээврийн жишээн дээр зарим улс орнуудыг харьцуулан судлав. Энэхүү цар тахлын эсрэг МУ-ын Засгийн газар, УИХ-с авч хэрэгжүүлсэн арга хэмжээг авч үзлээ. Зочид буудал, аялал жуулчлалын салбарын хувьд, төрөөс явуулсан арга хэмжээ, түүний үр нөлөөнд сэтгэл ханамжгүй гэсэн судалгааны үр дүн гарчээ.
This article aims to analyze the leadership skills of the hospitality industry in Mongolia. It aims to explore the many levels and forms of leadership identified by mid-level hospitality professionals. This is a quantitative survey based on online surveys of international chain hotels and local hotel managers. The hospitality industry leaders should also focus on two additional activities: sharpening offering customer value and their operating models using digital technology to communicate and collaborate with their customers. From the management side contributes to this study managers need to pay attention to factors such as digital market capacity, digital leadership skills, identify digital technology capabilities to succeed in digital transformation create and increase customer engagement. The results of the study are intended to define a leadership skills profile, which is important for mid-level managers and leaders in developing organizational interactions in terms of multilevel benefits.
Service quality is considered substantial when it comes to define organizational success. The winning strategy is to deliver excellent quality service to customers. By providing quality service, organizations can sustain customers’ confidence and competitive advantages over their competitors. This study scrutinizes the effects of various elements of hotel industry which affects customer satisfaction. The purpose of this exploratory study was to investigate and assess guest perceptions of service quality in 5 stars hotels in Mongolia. A convenient sample of 285 guests drawn from four 5 stars hotels was used in the analytical stage. Overall the clearly indicate significant differences between hotel guests’ expectations and their actual experiences, thus highlighting managerial implications. The findings indicated, as a whole that the hotel customers’ perceptions of service quality provided by the hotel industry were lower than their expectations and the gaps between customers’ expectations and perceptions were significant.
The previous researches in the Hospitality Industry of Mongolia especially at accommodation service facilities were mainly focused on the quality of hotel services and foreign guest satisfaction and behaviors. There are insufficient researches related to human resources aspects such as psychological problems, work conditions, incentives and career development, job satisfaction. Therefore, the purpose of the research was (1) to carry out a survey related to emotional intelligence, emotional labor and to define job satisfaction among employees who are working for Mongolian upscale hotels, (2) to clear up whether the elements of emotional intelligence have differences depending on its variables and is to explore and to define correlations between variables namely emotional intelligence, emotional labor and job satisfaction, (3) while getting the survey’s outcome to develop more sustainable and beneficial approaches for human resources management and to develop theoretical and practical recommendations. We found that the emotional intelligence of upscale hotel employees has a positive correlation with their emotional labor and job satisfaction. And we also concluded that the frontline employees from the units as front office, housekeeping, food, and beverage perform excellent quality services to the guests from their deepest heart and they have a high level of emotional intelligenence
Монгол Улсад эмэгтэйчүүд бүтэн цагаар ажиллах нь түгээмэл байдаг тул ажил, амьдралын зөрчил/тэнцвэр гэдэг ойлголт нь маш чухал юм. Зочид буудлын салбарт ажиллагсдын дийлэнх хувийг эмэгтэйчүүд эзэлдэг. Манай улсад аялал жуулчлал зочид буудлын бизнес нь улирлын шинж чанартай, хүний нөөцийн хомсдол үүсч байгаатай холбоотойгоор ажилчид урт цагаар ажиллах замаар нэмэлт ачаалал шаардагддаг. Энэ салбарт ажилчдын ажлаас гарах, шинээр ажилд орох шилжилт хөдөлгөөн хүний нөөцийн урсгал их байна. Уг судалгаанд ажил амьдралын зөрчлийн хүчин зүйлс нь ажлаас гарах сэдэлд хэрхэн нөлөөлж байгааг судалсан. Байгууллага дахь хамт олны харилцааны уур амьсгал буюу “Байгууллагын иргэншлийн зан төлөв” хувьсагчийг ажилтнуудын ажил амьдралын зөрчлийн хамаарлын хүчинд хэрхэн нөлөөлж буйг шалгаж үзэв (mediator). Энэхүү судалгааны түүвэрт Монгол улсад үйлчилгээ үзүүлж буй олон улсын сүлжээ зочид буудлын дунд шатны 200 менежерүүд хамрагдсан. Мэдээллийн өгөгдлийг цуглуулж SPSS 20.0 програмыг ашиглан шинжилгээ хийсэн. Судалгааны үр дүнд ажил амьдралын зөрчилдөөн нь ажлаас гарах сэдэлтэй урвуу хамааралтай болохыг харуулсан. Байгууллагын иргэншлийн зан төлөвийн хүчин зүйлс нь ажил амьдралын зөрчилдөөн болон ажлаас гарах сэдэлийн дамжуулагч хувьсагч болох нь хэсэгчлэн батлагдсан.
This paper examines the key factor associated with Work Life Conflict (WLC) and its impact on Turnover intention. The responses from the sample are used to test the hypothesis that Organizational Citizenship Behavior will mediate the relationship between dependent and independent factors. Sample for the present study consisted of 200 mid-level managers working in chain hotels in Mongolia. Data was collected by the questionnaire and SPSS 20.0 software was utilized to analyze. The results indicated that perceived work-life conflict was correlated negatively with turnover intention. Organizational citizenship behavior acting as partial mediator for the relationship between work-life conflict and turnover intention among the employees of chosen chain hotels in Mongolia.
One of the tourism development indicators is the statistical flow of tourist destinations and the number of tourists. During this time of economic cooperation in Northeast Asia, statistics on tourist flows between China, Korea, Japan, and Mongolia were collected from multiple sources of the internet and compared the flow balance. Tourist traffic balance is positive in Mongolia-China direction, negative in Mongolia-Japan direction and positive in Mongolia-Korea direction. In general, Mongolia's tourist flows have a deficit.
Even though, we can’t say exactly how many hotels are running all over the world, we can collect the approximate numbers from Booking.com that says it offers 202,842 hotels globally. Imagine they all provide single use items, plastic bottles, plastic straws, and plastic bags which are used only 10 minutes in average. Approximately 15% of single –use plastic is purchased out of habits, and while these products add no value to the guest experience, that have become the expectation. [1] Our research findings indicate that a hotel with 95 guest rooms use 38,700 bottles yearly as complimentary amenity and 19,200 bottles for meeting and events. In total 57,9002 plastic waste is being produced which is possibly replaced with alternative options. After our hotel initiated Accor Hotels Groups’ sustainable program Planet 21, we were instructed to recycle plastic bottles and remove plastic straws. In meantime we are offering less amenities in the rooms which meets people’s basic need of showering and washing face daily. We replaced plastic cup to reusable glass in the restroom and saved 8452$ yearly. A survey of over 80 guests showed that no one found that the project had a negative impact of their stay. [2]
Our research findings indicate that a hotel with 95 guest rooms use 38,700 bottles yearly as complimentary amenity and 19,200 bottles for meeting and events. In total 57,9002 plastic waste is being produced which is possibly replaced with alternative options. After our hotel initiated Accor Hotels Groups’ sustainable program Planet 21, we were instructed to recycle plastic bottles and remove plastic straws. In meantime we are offering less amenities in the rooms which meets people’s basic need of showering and washing face daily. We replaced plastic cup to reusable glass in the restroom and saved 8452$ yearly. A survey of over 80 guests showed that no one found that the project had a negative impact of their stay
The purpose of this exploratory study was to investigate and assess guest perceptions of service quality in 5 star hotels in Mongolia. A convenient sample of 285 guests drawn from four 5 star hotels was used in the analytical stage. Overall the clearly indicate significant differences between hotel guests’ expectations and their actual experiences, thus highlighting managerial implications. The findings indicated, as a whole that the hotel customers’ perceptions of service quality provided by the hotel industry were lower than their expectations and the gaps between customers’ expectations and perceptions were significant.
Service quality is considered substantial when it comes to define organizational success. The winning strategy is to deliver excellent quality service to customers. By providing quality service, organizations can sustain customers’ confidence and competitive advantages over their competitors. This study scrutinizes the effects of various elements of hotel industry which affects customer satisfaction. The purpose of this exploratory study was to investigate and assess guest perceptions of service quality in 5 stars hotels in Mongolia. A convenient sample of 285 guests drawn from four 5 stars hotels was used in the analytical stage. Overall the clearly indicate significant differences between hotel guests’ expectations and their actual experiences, thus highlighting managerial implications. The findings indicated, as a whole that the hotel customers’ perceptions of service quality provided by the hotel industry were lower than their expectations and the gaps between customers’ expectations and perceptions were significant.